PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Choi Minho (최민호)


Rminho
18.02.12, 15:47
http://imagebox.cz.osobnosti.cz/tapety/choi-minho/O34718-1024x768.jpg

Choi Minho (최민호), genelde Minho olarak bilinir.
Grubun ana rapçisi ve vokalistidir.
9 Aralık 1991'de Incheon'da doğdu ve Incheon'da büyüdü.
Ayrıca şarkılarında birkaç rap yazmıştır. 2006'da S.M. Casting System'de keşfedildi.
SHINee ile çıkış yapmadan önce Mart ayında Ha Sang Baek'in "Seoul Collection F/W 08-09" için modellik yapmıştır.
Girls' Generation'ın Gee klibinde ve VNT'nin çıkış klibi Sound'da oynamıştır.
Ayrıca Minho KBS Dream Team Sezon 2'nin rol alan oyuncusudur.
20 Kasım 2010'da da KBS'in Özel Draması olan Pianist ile oyuncu olarak çıkış yaptı.

Rminho
18.02.12, 15:55
GERÇEK ADI : CHOİ MİNHO
SAHNE ADI :MİNHO
DOĞUM TARİHİ: 9 ARALIK 1991
MEMLEKETİ: INCHEON
POZİSYON: VOKAL ,RAPÇİ
OKUL: KONKUK ÜNİVERSİTESİ
KAN GRUBU: B BOY: 1.81 CM
KİLO : 60
HOBİLERİ: FUTBOL , BASKETBOL OYNAMAK , ÇİNCE
DİĞER AKTİVİTE : Girls Generation'un GEE müzik klibinde oynadı. Ha Sang Baek'in "Seoul Collection F/W 08-09'' defilesinde modellik yaptı.


http://img33.imageshack.us/img33/1582/27878515.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/8120/22413027.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/1381/38321257.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/6744/18527903.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/9599/68550538.jpg


http://img546.imageshack.us/img546/2769/xfruh.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/595/b7jsh.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/2791/baao9.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/1986/1io14.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/2535/4rpub.jpg

Rminho
18.02.12, 16:13
CHOİ MİNHO HAKKINDA BİLİNMEYENLER


http://25.media.tumblr.com/tumblr_leb4kbQyL91qbnchqo1_500.jpg

*Minho, eğer bir oyunda kaybederse o gece uyuyamaz.

*Minho'ya göre iyi bir lider 'Yorumcu' olmalı.

*Taemin; ''Minho Hyung'un büyük gözleri, iyi tanımlanmış özellikleri ve iyi bir stili var. Bu yüzden onun Koreli olmadığını düşünüyorum. ''

*SHINee üyeleri Minho'nun göz kırpışını beğenmiyor.

*Minho, küçükken çileklerin zehirli böcekler olduğunu sanarmış.

*Minho'nun kıyafetlerinin çoğunu Jonghyun almış.

*Minho Taemin'i ilk gördüğünde kendisinden büyük sanmış.

*BoA görünüş olarak Minho'yu kendi tipi seçmişti.

*Küçükken futbolcu olmak isterdi.

*Bir bölümlük dizi olan Pianist'te oynadı.

*Jonghyun ile aynı odada kalıyor.

*Super Junior'dan Donghae'yi çok seviyor.

*SNSD'nin Gee klibinde ve VNT'nin Sound klibinde yer aldı.

*Key ile Get It şarkısının sözlerini yazdı.

*Minho'nun babası 2008 yılında 3 aylığına izleyici antrenör olarak Çaykur-Rizespor'da çalıştı.

*Minho grupta en düzenli üyedir .

*Sloganı; ‘Her zaman saygılı ve alçakgönüllü ol.’ ^^

*Onew onun bir manga karakteri olduğunu düşünüyor.

*Issız bir adaya düşse yanına; cep telefonunu, SHINee üyelerini ve hazır Kore rameni alırdı.

*Ne zaman toplu taşıma araçlarına binse, insanlar ona hayran gözlerle bakarlar.

*Babasına çok saygı duyar.

*Hayatı boyunca bıkmadan yiyebileceği tek yemek ''Ramen''.

*Gelir düzeyi iyi bir ailesi var.

*Her sabah kalktığında su içer.

*Kız arkadaşı olursa onunla futbol oynamak istiyor. Çünkü yeteneklerini ona göstermek istiyormuş. Böylelikle daha yakın olabileceğini düşünüyor.

*Soju'yu sevmiyor.

*Fanlarına "Flamers" denir.

*SHINee ile birlikte değilken kendini garip hissediyor .

*Gözlerini seviyor.

*Replay'in Japonca versiyonunun, Korece versiyonundan daha şiirsel olduğunu düşünüyor.

*Sahnede insanların dikkatini çekmeye çalışır bu yüzden çok hızlıdır.

*Minho çok yemek yer.

*Minho fotoğraf çekimlerini seviyor çünkü yeni şeyler yapabiliyor.

*Minho'nun annesi kısa ama babası uzun boylu. Minho da babasına çekmiş.

*Minho'nun Taemin üzerindeki ilk izlenimi; onun sevimli bir küçük kardeşi gibi olmasıydı.

*Minho yatağa yattığında çok rahat ve huzurlu hisseder.

*Minho Super Junior sunbaeleri ile ortaklaşa bir iş yapmak istiyor.

*Jonghyun'un köpeğinin adını Minho koydu.

*Üyeler bir keresinde Minho'ya "Meanho" diye seslendiler.

*Minho saksafonun nasıl çalındığını öğrenmek istiyor.

*Minho bir kızda kişiliğin ve dış güzelliğin çok önemli olduğunu düşünüyor.

*Minho köpekleri kedilerden daha çok sever.

*Minho'nun ideal kız tipi onu gerçekten seven birisi olmalı. O zaman onunla birlikte mutlu olur.

*Minho üyeler arasında çok sessiz biri gibi görünüyor ama sadece beşi bir arada olduğunda gerçekten sesli ve gürültücü biri.

*Minho Taemin'in tüm hedeflerini yapabilmesi için elinden geleni yapıyor.

*Minho aksiyon filmlerini sever. Özellikle JAMES BOND [007] serisini. Bu filmdeki rekabet anlarını seviyor.

*Tüm üyeler ama özellikle Minho "Son heceden kelime bulma" oyununu seviyor.

*Minho kız arkadaşına yeteneklerini gösterebilmek için onunla futbol oynamak istiyor. Eğer kız arkadaşı onu iyi tanırsa, daha yakın olabilirler.

*Minho video oyunları oynamayı seviyor ama diğer üyeler sevmiyor. Onlar anca Minho onlara oynamaları için yalvardıktan sonra oynarlar.

*Minho eğer kız arkadaşı sinirliyse ona bir hediye almak ister.

*Minho My Bittersweet Life'daki Lee Byung Hun olmak istiyor.

*Minho'nun idolleri DBSK ve Super Junior sunbaeleri.

*Minho Dream Team'de ki bir oyunda kaybettiği zaman, bu hiç aklından çıkmaz ama eğer kazanırsa gerçekten çok mutlu olur.

*Minho'nun babası şarkıcı olmasına şiddetle karşı.

*Minho sahnede bir şeyler beceremezse kendine karşı nefret dolu hisler duyar.

*Minho ne zaman toplu taşıma araçlarına binse, insanlar onun gözlerine hayranlıkla bakar.

*Minho Replay'i ilk dinlediğinde biraz gülmüştü.

*Minho'nun kıvılcım saçan gözleri bir kızı sersemletebilir.

*Minho ne zaman aynada kendine baksa her zaman bir model gibi poz verir.

*Bir keresinde Taemin Minho'nun ramenine bal koymuştu. Minho rameni yedi ve Taemin'e bal eklemenin doğru olmadığını söyledi.

*Minho'nun favori rengi mavi.

*Minho uyumadan önce o gün işinde ne olduğunu tekrar düşünür.

*Minho fanlarında her ne zaman bilgisayarı kullanırlarsa SHINee videolarını izlemelerini istiyor.

*Minho Sulli'yi küçük kardeşi olarak görüyor.

*Minho ailesinde bir konuşmacıdan çok dinleyici olarak yetiştirilmiş. Sebebi SHINee'deki en sessiz kişi olması.

Rminho
18.02.12, 16:36
[GIF] 120217 Salamander Guru (Episode 4) - Taemin and Minho #4

http://media.tumblr.com/tumblr_lzl3x0Pxfc1qhkeb0.gifhttp://media.tumblr.com/tumblr_lzl3xaROOk1qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzl3xo0xfP1qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzl3yuipCA1qhkeb0.gif

supernaturel
18.02.12, 16:39
*Minho'nun babası 2008 yılında 3 aylığına izleyici antrenör olarak Çaykur-Rizespor'da çalıştı.


Cidden mi??? :nuts: Vay canına çok ilginç o_O

Minho Shinee'de sevdiğim ikinci üyedir.Sessiz görünsede fena olduğunu son zamanlarda tam anlar oldum hehe hehe

Teşekkürler bilgiler ve tanıtım için :jj:

Rminho
18.02.12, 16:44
Cidden mi??? Vay canına çok ilginç

Minho Shinee'de sevdiğim ikinci üyedir.Sessiz görünsede fena olduğunu son zamanlarda tam anlar oldum

Teşekkürler bilgiler ve tanıtım için

:D Minho severler ile sayfa ilerler inşallah :)
evet ; O çaykur Rize spor işi doğru . İlk duyduğumda çok sevmiştim her okuyuşumda daha da seviniyorum :D
Minho grubun karizması ^ bence:df:

supernaturel
18.02.12, 16:58
Minho severler ile sayfa ilerler inşallah
evet ; O çaykur Rize spor işi doğru . İlk duyduğumda çok sevmiştim her okuyuşumda daha da seviniyorum
Minho grubun karizması ^ bence

İnş canım :) Ama sitede var baya sanırım :D

Çaykur Rize'ye cidden çok şaşırdım hoşumada gitti.Hiç beklemiyordum o_O O zaman babası şöle güzel şeyler anlattıysa onuda bekleriz hehe hehe

Ben Onew daha çk severim ama tabisi oda iyidir :D

*Minho My Bittersweet Life'daki Lee Byung Hun olmak istiyor.


Neden ki?? Filmde pekte özenilecek bi karakter diğil ama... o_O

Rminho
19.02.12, 05:30
İnş canım Ama sitede var baya sanırım

Çaykur Rize'ye cidden çok şaşırdım hoşumada gitti.Hiç beklemiyordum O zaman babası şöle güzel şeyler anlattıysa onuda bekleriz

Ben Onew daha çk severim ama tabisi oda iyidir

evet sitede hayranı var :D Ve bu beni mutlu ediyor . Bİr yandan da kıskanıyorum ne yalan söyliyim :P :D:

Evet bende araştırdım acaba hiç yorum yaptı mı falan diye ama hiçbir şey yok :S

Onew ; shınee^nin lideri olarak kalbimizde zaten <3
Neden ki?? Filmde pekte özenilecek bi karakter diğil ama...

Valla soramadım kendisine :D dur bir arayıp sorayım kuzu hehe ( nerde :S )
hiç bilmiyorum kuzu ya:sick: bende düşündüm ne buldu o karakterde diye ama:hm: bulamadım ...

Rminho
19.02.12, 05:31
http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzlnj2HqL81qjq8gao1_500.gif

http://www.youtube.com/watch?v=8VSx_j3yNxc&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Oi9E07042J4&feature=player_embedded

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzkgm9cRig1qa1d0io1_500.gif

hjhae
19.02.12, 06:03
Oooo Minho sayfamız hayırlı olsun kuzu @Rminho

hjhae
19.02.12, 07:14
http://media.tumblr.com/tumblr_lqmd75cXCN1qg3b27.png

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lzmy7m2OiB1rngnnoo1_500.png

http://media.tumblr.com/tumblr_lqmdcfLbf61qg3b27.jpg

http://media.tumblr.com/tumblr_l6i291RadW1qcy549.gif

Buna koptumhehehehe
http://oi34.tinypic.com/8xvgcz.jpg

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lhne8fSMK31qe7yh7o1_400.gifhttp://media.tumblr.com/tumblr_l6i2b7lwrZ1qcy549.gif

@Rminho:zipir:
http://media.tumblr.com/tumblr_livws4Awwo1qg3b27.gif

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lffh6hYalZ1qziphzo1_400.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzm3frtMAC1r0pjw5o1_500.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzloy1rTED1qjq8gao2_500.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzlom7CY211qmhv6zo1_500.gif

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lzlnj2HqL81qjq8gao2_500.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzlg0rjBbL1qm7bt8o1_500.jpg

http://lovershinee.files.wordpress.com/2010/10/djminho5.gif

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lqilkgkjvB1qm3nvao1_500.gif

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lprurixHO81qmjzxwo3_500.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lz71t571xb1r296tvo1_500.gif

gülay:)
19.02.12, 07:25
@Rminho minhonun sayfası açmışsın hayırlı olsun canım :)shinee de en sevdigim kişi minhodur gözlerini çok seviyom :)paylaşımlarınla minho hakında çok şey ögrentin bana teşekürler :)
bunlarda benden sana gelsin:)
http://images4.fanpop.com/image/photos/19800000/MinHo-shinee-19814495-1000-1424.jpg
http://cdn2.mixrmedia.com/wp-uploads/ningin/blog/2010/10/shinee_minho.jpg
http://sookyeong.files.wordpress.com/2009/12/2009061317473474335_1.jpg
http://www.photo4asian.com/img/Korean-Male/SHINee-MinHo/full/33nkduu.jpg

gülay:)
19.02.12, 07:31
http://www.photo4asian.com/img/Korean-Male/SHINee-MinHo/full/ribok22.jpg
http://www.photo4asian.com/img/Korean-Male/SHINee-MinHo/full/ribok1.jpg

http://www.photo4asian.com/img/Korean-Male/SHINee-MinHo/full/Grass.jpghttp://www.photo4asian.com/img/Korean-Male/SHINee-MinHo/full/Minho-4.jpg
http://data.whicdn.com/images/17394562/218_large.jpg
bunu paylaşmasam olmaz hehe ikimizin oppaları çok sevimli çıkmışlar:)

Rminho
19.02.12, 15:09
Oooo Minho sayfamız hayırlı olsun kuzu @Rminho

SAğol kuzu :)
Allah diğer sayfası olmayan oppalarada nasip etsin hehehehe

Rminho
19.02.12, 15:15
@hjhae kuzu resimler ve gifler muhteşem :)
TEşekürler <3

@Rminho minhonun sayfası açmışsın hayırlı olsun canım shinee de en sevdigim kişi minhodur gözlerini çok seviyom paylaşımlarınla minho hakında çok şey ögrentin bana teşekürler
bunlarda benden sana gelsin

Oo...çok sağol kuzu ya .ellerine sağlık :DMinho hakkında daha çok öğrendiğine sevindim :dd:amuse ; dizisini merak ediyorsunya sayfada bilgilerini paylaşıcam inşallah :df::df:

bunu paylaşmasam olmaz ikimizin oppaları çok sevimli çıkmışlar

maşallah :D valla sevimlilik bu oppaların başına dert:'Playlaylay

hjhae
19.02.12, 15:16
Allah diğer sayfası olmayan oppalarada nasip etsin

Aaa bu laf sanki banada geldihehe

Rminho
19.02.12, 15:19
Salamander Guru

1. Taemin'in Salamander Guru'da Kadın olması ! Evil Lee Tae(min)yeon XDD 120217

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3CZ5Z3Yq3Y8

2. Yaşlı Adam Taemin 120217 -

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EdMMMgEu4hM

4. 2MIN Kavgası! 120217

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pqJmvcfGMlw

5. Key'in Gelişi @ Salamander Guru 120217

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=maGbtpmDvJ4

6. Salamander Guru 2min’in Hastane Bölümü 120217

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e1RDvEI7sm4


kaynak : ~Turkey waits for SHINee~

Rminho
19.02.12, 15:21
Aaa bu laf sanki banada geldi

Hm...sanırımamuse senden kyuhyun sayfasını bekliyorum da ondan yani:D: . Sende o potansiyel var :df:

Rminho
19.02.12, 15:22
[120203] Minho L Junhyung & Taeyeon Next Weeks (Ep.3) Preview

http://www.youtube.com/watch?v=rjaov5bqgpY&feature=g-u-u&context=G24cdb43FUAAAAAAABAA

hjhae
19.02.12, 15:26
Hm...sanırım senden kyuhyun sayfasını bekliyorum da ondan yani . Sende o potansiyel var

İnş. cnm yakın zamanda düşünüyom:F
Ama çok kıskancım birazda ondanhehehehe

Rminho
19.02.12, 15:30
İnş. cnm yakın zamanda düşünüyom
Ama çok kıskancım birazda ondan

hehehehe

BEnim daha çook kıskanmam gerek:sad2: çünkü ; şu koreden ünlü çağırmak için yapılan oylamada super junıor öndeymiş:df: ( seviniyorum sonra of neden shınee değil diye ağıt yakıoyrum ) :hm:
Allahım adalet !! neden hepsi birden gelemez ki :mad::sad2:

Rminho
19.02.12, 15:31
Mniho^nun annesiymiş :)

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/309689_280917178605273_207857205911271_927836_1133575552_n.jpg

hjhae
19.02.12, 15:40
BEnim daha çook kıskanmam gerek çünkü ; şu koreden ünlü çağırmak için yapılan oylamada super junıor öndeymiş ( seviniyorum sonra of neden shınee değil diye ağıt yakıoyrum )
Walla bi gelsinler hele sonra konuşuruk:) Şimdiden umutlanmayayımböhü

Mniho^nun annesiymiş
Ooo kuzu kayınvalidenide gördük maşallahı varhehe

Rminho
19.02.12, 15:43
Walla bi gelsinler hele sonra konuşuruk Şimdiden umutlanmayayım


haklısın ama söylenti veya değil umut umuttur :)

Ooo kuzu kayınvalidenide gördük maşallahı var

utandımm ; falan ...:squint:
kyuhyun annesi veya babasını resmi var mı :hm:
baya da güzel minho annesine mi çekmiş ne :D::D:

hjhae
19.02.12, 15:45
kyuhyun annesi veya babasını resmi var mı
Var tatlım birde ablasının var:) En çokta babasını sevdim çok şeker adam yaa:D:

baya da güzel minho annesine mi çekmiş ne Benimde aklıma ilk gelen oyduhehe

Rminho
19.02.12, 15:52
Var tatlım birde ablasının var En çokta babasını sevdim çok şeker adam yaa
tanışmadan için ısındı yani ; sıcak kanlı adammış :D kyuhyun gibi hehehehe
<3
Benimde aklıma ilk gelen oydu
zaten boyu babasına güzelliği annesineymiş :)
( tabi daha teyit edemedim görmem lazım hehe

hjhae
19.02.12, 16:34
zaten boyu babasına güzelliği annesineymiş ( tabi daha teyit edemedim görmem lazım

İnşallah cnm en yakın zamanda görürsün :)

Jo-Jo
19.02.12, 16:41
Omo omo Minho'nun sayfası açılmış :) Her ne kadar ben Jonghyun'u daha çok sevsem de hehe hehe O da bir Shinee üyesi değil mi hehe Takipteyim :) Hayırlı uğurlu olsun kuzucum @Rminho :F :F

hjhae
19.02.12, 16:45
Kuzuuu bak ne getirdim :zipir:
http://www.youtube.com/watch?v=ENRIhoAn-Dk

http://dramaddicted.files.wordpress.com/2011/08/choi-minho-1.png

http://29.media.tumblr.com/tumblr_le8xd6EzLe1qancddo1_500.gif

Maşallah ya çok şeker:)
http://www.asianpopcorn.com/battle_images/minho_choi-200903110149533.jpg

http://i.imgur.com/JZVjq.jpg

hehehehe
http://media.tumblr.com/tumblr_lbvn3xbhUJ1qcf0eu.gif

aaaaaa
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lzfbo2aHRr1qa1d0io1_r1_400.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzgpluSiqU1r6f0g5o1_400.gif

http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/362/a/d/adeb9513de13b95963d4b2e61643dab4-d35rvst.png

supernaturel
19.02.12, 16:50
evet sitede hayranı var Ve bu beni mutlu ediyor . Bİr yandan da kıskanıyorum ne yalan söyliyim


Hisdaşım hehe hehe Valla L'ciğim çok tanınmazdı sanki bi ara ama artık seveni çok sanki o_O hehe

Valla soramadım kendisine dur bir arayıp sorayım kuzu ( nerde )
hiç bilmiyorum kuzu ya bende düşündüm ne buldu o karakterde diye ama bulamadım ...

:M: :M: Valla merak ettim ciddi. Byung abimin dizide tek özenilecek hali yoktu bence hehe hehe

@hjhae annem yine doldurmuşsun :zipir:
Senide göremedim bayadır buralarda sanki böhü

Edit: Salamanderi çevirip izleyesim var ya hadi hayılısı o_O

hjhae
19.02.12, 16:53
Senide göremedim bayadır buralarda sanki

tatlım çok takılamıyom ama yinede biraz buralardayımhehe

Rminho
19.02.12, 16:53
Omo omo Minho'nun sayfası açılmış Her ne kadar ben Jonghyun'u daha çok sevsem de O da bir Shinee üyesi değil mi Takipteyim Hayırlı uğurlu olsun kuzucum @Rminho

teşekürler canım :D
senden de JJong sayfası bekliyoruz :)

Rminho
19.02.12, 16:54
Kuzuuu bak ne getirdim

of kuzu ya süpersin valla :alkış::alkış:

http://i.imgur.com/JZVjq.jpg
özellikle Bu resme bittim gözlük çok yakışıyor ya ...:$ süper :)

hjhae
19.02.12, 16:56
özellikle Bu resme bittim gözlük çok yakışıyor ya ... süper

Güzele ne yakışmazki dimiihehe

Rminho
19.02.12, 16:58
Hisdaşım Valla L'ciğim çok tanınmazdı sanki bi ara ama artık seveni çok sanki

dimi ya böyle çok tanınsın istiyosun:$ ; sonra hop dur orda falan diyesim geliyor ama kimseye böyle bir şey diyemezsin tabi amuse Valla merak ettim ciddi. Byung abimin dizide tek özenilecek hali yoktu bence

naparsın :D bulmuştur Minho onun bir yönünü hehehehe

Edit: Salamanderi çevirip izleyesim var ya hadi hayılısı

çeviri yapabiliryorsan valla duacın olurum be kuzulaylaylay

Rminho
19.02.12, 17:00
Güzele ne yakışmazki dimii

Dmi yani :d1 (23):

Maşallah ı var bu K-POP gençliğinin :d1 (14)::d1 (24):

hjhae
19.02.12, 17:02
Şimdi burda paylaşsammı bilemedim yanio_O

http://img689.imageshack.us/img689/6866/anhso094853minhoosaka1.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/7295/1009101v.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/820/49393757.jpg

Rminho
19.02.12, 17:05
Şimdi burda paylaşsammı bilemedim yani
:d1 (1)::d1 (1)::d1 (6)::d1 (4)::d1 (22)::d1 (1)::d1 (1):

kuzu valla diyeceklerim ,sözcüklerim karıştı yazamıyorum bak saçmalamaya başladım hfuıgfhapsoopkfcm .....:y049:

Maşallah :k1 (2):

hjhae
19.02.12, 17:08
Ben bu fotoğrafını çok beğeniyorum çok şeker saç fln süper:)

http://img842.imageshack.us/img842/4640/tumblrlqsn2wbkzn1r2xf4a.png

Rminho
19.02.12, 17:35
Ben bu fotoğrafını çok beğeniyorum çok şeker saç fln süper

kuzu ya böyle bir tatlılık her hali güzel geliyor :D :) ergen fotoları bile hoş hehehehe
<3

supernaturel
19.02.12, 17:42
tatlım çok takılamıyom ama yinede biraz buralardayım


böhü yazmışsın ama ben yoktum buralarda. Neyse bebeğim muhabbet etmeliyiz en kısa sürede :zipir: hehe

dimi ya böyle çok tanınsın istiyosun ; sonra hop dur orda falan diyesim geliyor ama kimseye böyle bir şey diyemezsin tabi


Yani ama içim cız etmiyo diil yani böhü o_O
Gerçi ben arada laf etmeye kalkmıyo diilim de neyse hehe hehe

çeviri yapabiliryorsan valla duacın olurum be kuzu


Elimde bişeler var hayırlısı kuzum ama deli gibi istiyorum arkadaşa açayım şu konuyu bi :zipir:

Şimdi burda paylaşsammı bilemedim yani


Kuzu naptın sen ya :nuts:
Yalnız şeker surat falan derken ben beklemiyorum ya hep şaşırtıyo bu çocuk beni o_O hehe

Edit:Şu an Hello baby izliyorum bunlar hepsi ayrı alem ya :M: :M:
Onew onew onew :d1 (1):

Rminho
19.02.12, 17:46
Yani ama içim cız etmiyo diil yani
Gerçi ben arada laf etmeye kalkmıyo diilim de neyse

O da oluR.
ya aslında oppa koruma derneği falan açsak hehehehe

Elimde bişeler var hayırlısı kuzum ama deli gibi istiyorum arkadaşa açayım şu konuyu bi
ellerinden öper :D kuzu :D

supernaturel
19.02.12, 18:09
ya aslında oppa koruma derneği falan açsak


Valla onları bi yerde ulusal seçtiyik malesef öyleler böhü
Kısmet valla kuzum gönül isterdi tüm hakları bizde saklı olsun hehe hehe


ellerinden öper kuzu


Tamam kuzu çıtlatırım hayırlısıyla sana :)

Rminho
20.02.12, 14:18
Valla onları bi yerde ulusal seçtiyik malesef öyleler
Kısmet valla kuzum gönül isterdi tüm hakları bizde saklı olsun

evet :D maalesef halka mâl olmuş insanlar hehehehe gerçi öyle olmasaydı onları tanıyamazdık ... off amma zor işmiş paylaşamamak :D::D:

Tamam kuzu çıtlatırım hayırlısıyla sana

inşallah kuzu ya valla internette sayfa sayfa diziyi aramaktan gözlerim yoruldu :S :S

Jo-Jo
20.02.12, 14:58
senden de JJong sayfası bekliyoruz

Ahh canım bu aralar çok yoğunum ama benden önce açan olmazsa boş olduğum ilk zaman açarım artık hehe hehe

Resimler de çok hoş hani hehe Ellerinize sağlık :F

Rminho
20.02.12, 15:01
Ahh canım bu aralar çok yoğunum ama benden önce açan olmazsa boş olduğum ilk zaman açarım artık

hayırdır kuzu? ..Bu yoğunluk başa dert değil aksine iyi bir yoğunluktur inşallah :)

Jo-Jo
20.02.12, 15:06
hayırdır kuzu? ..Bu yoğunluk başa dert değil aksine iyi bir yoğunluktur inşallah

Ya sorma canım okul saatlerim değişti ikinci dönem bütün hayatım alt üst oldu böhü Bu dönem bir de daha zor çok uğrayamıyorum buralara böhü böhü Shinee sayfasına da bakıyorum ama yorum yapamadan çıkıyorum malesef böhü Buralar size emanet :D :D

Rminho
20.02.12, 15:13
Ya sorma canım okul saatlerim değişti ikinci dönem bütün hayatım alt üst oldu Bu dönem bir de daha zor çok uğrayamıyorum buralara Shinee sayfasına da bakıyorum ama yorum yapamadan çıkıyorum malesef Buralar size emanet

en kısa zamanda yeni düzenine alışırsın canım inşallah :)
Buraları merak etme ( gözün arkada falan kalmasın ... hehehehe )
Shinee sayfasında senin varlığını hissederiz biz :) JJong varya ondan dedim ondan ilham alarak seni hatırlarız :D <3

Jo-Jo
20.02.12, 15:16
Buraları merak etme ( gözün arkada falan kalmasın ... )
Shinee sayfasında senin varlığını hissederiz biz JJong varya ondan dedim ondan ilham alarak seni hatırlarız

Gözüm nasıl arkada kalmasın yaa böhü böhü Aklım hep burda :)
Teşekkür ederim canım :F :F

Rminho
20.02.12, 15:24
Gözüm nasıl arkada kalmasın yaa Aklım hep burda

:D haklısın valla yeppuda bir yerden sonra bağımlılık(akıl buradaki oppalarda ) yapıyor. :D şöyle bi 5 dk bakıyım dedim takıldım kaldım hehe

hjhae
20.02.12, 15:26
Elinede yakışmış yanii:zipir:
http://www.youtube.com/watch?v=pu3vEHqBicQ&feature=related

Çok şeker maşallah:)
http://www.youtube.com/watch?v=CjAmohWlQhs&feature=related

@Rminho:zipir:
http://www.youtube.com/watch?v=EBZFQFMTvUs

Rminho
20.02.12, 15:42
Elinede yakışmış yanii

kuzu ya babalık ruhu var çocukta ne yapalım yani :D 4/4^lik çocuk ...Yani sen biliyorsun bir vecih bir de minho <3
hehehe

@Rminho

hem şarkıya hemde minho^ya ikinci kez aşık oluyorum bu videoyoyu izlerken <3
ya sadece rap söylemese seside güzel:d1 (4):

hjhae
20.02.12, 15:46
Yani sen biliyorsun bir vecih bir de minho
Bilmezmiyimm:zipir:
ya sadece rap söylemese seside güzel
Bencede kesinlikle bu tarz söylemeleride gerekiyoo:)

supernaturel
20.02.12, 16:25
Yani sen biliyorsun bir vecih bir de minho

Vecih kim hehe hehe

Maşşallah yıkıyor Minho cuğumda yani :zipir:

Rminho
22.02.12, 11:56
Vecih kim

Maşşallah yıkıyor Minho cuğumda yani

ya aramızda biri :squint:
ünlü falan değil yani :D

Rminho
22.02.12, 11:57
http://cfile29.uf.tistory.com/original/1272E14F4F31403F344809
http://cfile7.uf.tistory.com/original/181DE54E4F313DB40245E9

masaüstü arka planı için güzel resimler <3
:)

Rminho
22.02.12, 12:00
Minho with IU

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzqe617SAM1r2orfeo1_500.jpg

Sunny Hill “I love You” OST of the Sitcom

http://www.youtube.com/watch?v=bcZ5VGQ-TI8&feature=player_embedded

supernaturel
22.02.12, 12:06
ya aramızda biri
ünlü falan değil yani

Hıımmm peki o zamn hehe hehe
Anlıyorum bi an ole dıyınce :M:

Edit:Yavru bu arada shinee sayfasında 2 bölüm çıktı salamanderin demişler nedir o mevzu çeviliyor mu??

Rminho
22.02.12, 12:08
http://media.tumblr.com/tumblr_lzrvpgwX1U1qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzrvmgYA061qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzrvmreqhB1qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzrvk0QJ3A1qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_lzrvjoyrjL1qhkeb0.gif

hjhae
22.02.12, 12:53
uwwww:zipir:
http://1.bp.blogspot.com/_E2kwUNdvALw/TOig3HFPmkI/AAAAAAAAACE/BHNUGiDc0eA/s1600/sweet-minho-shinee-16794323-500-373.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-1VlSizv5apE/TWorNGulKqI/AAAAAAAACuU/i3X4UxBBfgM/minho+shinee+sm.jpg

supernaturel
22.02.12, 13:01
Onew'i özledim nerde bu çocuk hep kayıp iyeşipte gelsin artık böhü

Rminho
23.02.12, 13:59
Onew'i özledim nerde bu çocuk hep kayıp iyeşipte gelsin artık

bilemiyorum :S .Resmi hiçbir açıklama yok :S ne yapmaya çalışıyorlar ! anlamış değilim:'(

Rminho
23.02.12, 14:00
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/418038_325334650845963_1183324502_n.jpg

Jung Ryeowon /////// Fotoğrafında Minho ile Beraber

Jung Ryeowon : SBS'nin film setindeyim ve Minho-nim ile tanıştım.Haha ne kadar heyecan verici ~

kaynak : ~Turkey waits for SHINee~

leerumeysa
23.02.12, 14:15
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9dTchyUvKLs

Kiss Note Teaserı
Jonghyun alnından , Key yanağından , Taemin yanağından , Minho dudağından. . . ..
felekat sinir oldummmmm !!!!!!!

Rminho
23.02.12, 14:23
Kiss Note Teaserı
Jonghyun alnından , Key yanağından , Taemin yanağından , Minho dudağından. . . ..
felekat sinir oldummmmm !!!!!!!

sen mi benmi ? :sick::sick:
of vallahi adalet istiyorum:cing::cing:

Not: neden minho dudağından:mad::mad:

leerumeysa
23.02.12, 14:27
Minho'nun "Salamander Guru"dizisinden https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/401347_253891531346565_187612421307810_566652_1464651907_n.jpg

gözler süperrrrr<3


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/404966_254443807958004_187612421307810_567662_1457941082_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/424477_272464616155923_187612421307810_606232_669896297_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418649_263511677051217_187612421307810_586297_1286714053_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/396532_253891754679876_187612421307810_566660_569211904_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419841_275699439165774_1679319917_n.jpg

leerumeysa
23.02.12, 14:28
Not: neden minho dudağından

bilemiyorummm ama sinirden ölüyorummm:mad:

hjhae
23.02.12, 15:54
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lgs9t6LkFZ1qcx8uxo1_500.gif

http://lovershinee.files.wordpress.com/2010/12/minho.gif

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lccw1pmjFl1qzylx7o1_500.gif

pisluk şeyy ne kadar tatlısın öylehehe
http://26.media.tumblr.com/tumblr_lys1tixF8x1qdein3o1_400.gif

Bunu paylaşmadan edemedimhehe
Benim aşkım ve seninki:zipir:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_l3hygeSFys1qc7a7co1_500.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs206.ash2/46874_144674318902174_127951543907785_198334_1819548_n.jpg

Rminho
23.02.12, 16:20
bilemiyorummm ama sinirden ölüyorummm

of of ..eller aldı seni eller aldı. bir şey yap-ma-mı-yo-rum .... :'( :'(
şarkı yazıcam isyana bağladım : '(

http://www.youtube.com/watch?v=JBCoghXH46U

Rminho
23.02.12, 16:48
pisluk şeyy ne kadar tatlısın öyle
ergen hali ablası :squint:

Bunu paylaşmadan edemedim
Benim aşkım ve seninki

ayy nasıl içten sarılmış:jk: bende isterim bende resmin var şu an elimde...:nuts::nuts:

Resimler ve gifler için teşekkürler canım :)

hjhae
23.02.12, 16:54
ergen hali ablası
ne ablası kardeşihehe
ayy nasıl içten sarılmış bende isterim bende resmin var şu an elimde...
bende minho'nun yerinde olmalıyımhehehehe

Rminho
23.02.12, 16:57
ne ablası kardeşi

lafın gelişi bea :P
aslında ne fark eder ne isterse o olurum mesala ben ..ablası,kardeşi , sevgilisi falan hehehehe

bende minho'nun yerinde olmalıyım

sen minho^nun yerinde olsaydın sanırım ayrılmazdın kyuhyun dan :D: öyle kalırdınız hehe
asıl ben kyuhyun^nu yerinde olcaktam ya da kiss note çekimlerinde:d1 (2)::d1 (23):

leerumeysa
23.02.12, 17:07
İkisinede bittimm
kyu' munnnn saçlar süper<3

hjhae
23.02.12, 17:13
sen minho^nun yerinde olsaydın sanırım ayrılmazdın kyuhyun dan öyle kalırdınız
Kesin:zipir:

Rminho
24.02.12, 13:55
Minho^ dan sarhoş olduktan sonra ki gülüşü :D:

"Salamander Guru"

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/406420_276272879108430_187612421307810_616054_780516601_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/404793_276272912441760_187612421307810_616055_1630986041_n.jpg

hehehehe

Rminho
24.02.12, 14:03
5.bölüm fragman

http://www.youtube.com/watch?v=BhU0wIbxeSY&feature=player_embedded

Rminho
24.02.12, 14:06
120224 SBS Salamander Guru and The Shadow EP05

http://media.tumblr.com/tumblr_lzwldw5TAX1qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwle6nUzQ1qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwletIT1z1qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwlf0mkvJ1qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwlf7OHxe1qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwlfpNJN41qhkeb0.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lzwlfyTW2f1qhkeb0.png

Rminho
24.02.12, 14:07
Minho with Ryu Hyunkyung

http://media.tumblr.com/tumblr_lzvs5kKSbc1qcl8qx.jpg

kaynak: SHINeeloveSG

Rminho
24.02.12, 14:14
Minho - Salamander Guru

http://media.tumblr.com/tumblr_lzunz8DpIZ1qhkeb0.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_lzunzn3PWu1qhkeb0.jpg

hjhae
24.02.12, 14:33
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395952_304538746268655_148008311921700_776903_885268862_n.jpg

Rminho
24.02.12, 14:35
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395952_304538746268655_148008311921700_776903_885268862_n.jpg

hehehehe süper benzetme
ay akşam akşam çok güldüm:cute_smiley36::f34::f34:

supernaturel
24.02.12, 17:51
süper benzetme


O ne ya hehe hehe
Offfff :M:

Rminho
26.02.12, 10:42
Minho Get Drunk [Three Part]

http://www.youtube.com/watch?v=NlmudiP6_Ck&feature=related


hehehehe

Rminho
07.03.12, 12:32
[VIDEO] Etude ‘Kiss Note’ - minho

http://www.youtube.com/watch?v=cm2kaXh2v0o&list=UUuFDvhMDRYVWPTh_OIrhbwA&feature=plcp

Minshi
07.03.12, 23:56
SHİNee is back!
Arkadaşlar Shinee döndü,
Bugün yeni albüm olan 'SHERLOCK' un ilk posteri yayınlandı(MinHo ver)
21 Mart'ta ilk teaser geliyorr!!

Rminho
08.03.12, 15:11
SHİNee is back!
Arkadaşlar Shinee döndü,
Bugün yeni albüm olan 'SHERLOCK' un ilk posteri yayınlandı(MinHo ver)
21 Mart'ta ilk teaser geliyorr!!

sabırsızlıkla bekliyorum:nuts::nuts:

Rminho
08.03.12, 15:15
Minho - Salamander Guru

http://media.tumblr.com/tumblr_m0ivy5v48c1qhkeb0.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0ivyaU3CL1qhkeb0.jpg

Minshi
08.03.12, 15:37
sabırsızlıkla bekliyorum
Bende bekliyorum,
umarım _tabiri caizse_ 'adamakıllı' bir şey olurda,
bizde seve seve dinleriz şarkıları..

onew
10.03.12, 14:56
hayırlı olsun rminho sayfa çok güzelmiş artık burdan hiç çıkmam:)

Rminho
12.03.12, 13:48
hayırlı olsun rminho sayfa çok güzelmiş artık burdan hiç çıkmam

seninde paylaşımlarını bekliyorum :D :D

Rminho
12.03.12, 13:49
120309 Minho - Salamander Guru EP 8



http://media.tumblr.com/tumblr_m0o0genurJ1qe7ekb.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0o0h1IxDS1qe7ekb.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429161_284349014967483_187612421307810_634038_1206512891_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/421289_284245718311146_187612421307810_633758_79141565_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423648_284245741644477_187612421307810_633759_946669980_n.jpg

Rminho
12.03.12, 13:50
http://media.tumblr.com/tumblr_m0mdod2GoO1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0mdqgjQhq1qdcle7.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423642_286049701464081_187612421307810_637739_618960993_n.jpg

supernaturel
12.03.12, 14:22
Hişt hişt :D:
Ayyy sherlock ta pek bi hoştu Minho yalnız :zipir:

Rminho
14.03.12, 13:42
Hişt hişt
Ayyy sherlock ta pek bi hoştu Minho yalnız

çok hoşda ;
ama ilk defa onu kıvırcık saçla falan görünce birde tarzı biraz farklı olmuş .:$
şaşırdım.. ama sadece konsept olduğunu düşünüyorum.:df: böyle kalmazlar valla tanıyamadım ilk gördüğümde resimlerde :sick:
ama yinede her zman 1 numaralar .laylaylay
<3


http://media.tumblr.com/tumblr_m0ur4yZj7C1qdcle7.jpg

Rminho
14.03.12, 13:43
http://media.tumblr.com/tumblr_m0iovskdhM1r0u8ei.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0iou5Usv81r0u8ei.jpg

Rminho
14.03.12, 13:46
SHINee’s Minho Sherlock - “Baby”

http://media.tumblr.com/tumblr_m0sw1wkrUQ1qhkeb0.jpg

büşra2
14.03.12, 13:50
ay çok hoş bi çocuk ya bebek gibi maşşallah :D vallahi shinee grubunu sevmeme sebep

Rminho
14.03.12, 13:53
ay çok hoş bi çocuk ya bebek gibi maşşallah vallahi shinee grubunu sevmeme sebep

aynen canım sana katılıyorum .<3
çok tatlı ; hem tatlı istediği zamanda sert ve erkeksi olabilir :)
farklılık işte hehehehe

büşra2
14.03.12, 13:58
istediği zamanda sert ve erkeksi olabilir
farklılık işte kesinlikle böyle kaşlarını çatıyo ya hani biyere bakarken falan sanki kızıyomuş gibi o zaman müthiş oluyo :D

Rminho
14.03.12, 14:16
kesinlikle böyle kaşlarını çatıyo ya hani biyere bakarken falan sanki kızıyomuş gibi o zaman müthiş oluyo

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs007.snc6/165768_1368602553714_1791228613_698858_2087411_n.jpg


http://25.media.tumblr.com/tumblr_leb4kbQyL91qbnchqo1_500.jpg


iki resimde olay anlatılıyor zaten :D
Allahım neden bu kadar yakışıklı olmak zorundalar :nuts::nuts:
ya türkeye gelselerde k-pop sanatçıları bizde nasiplensek .:cing::cing::D::D:
bizde fanız:sick:

Rminho
15.03.12, 15:20
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/432274_338488392863922_217690404943722_883374_1925930206_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/417050_338485209530907_217690404943722_883349_1792248471_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417050_338485206197574_217690404943722_883348_537260343_n.jpg

kaynak : ~Turkey waits for SHINee~

supernaturel
15.03.12, 15:21
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417050_338485206197574_217690404943722_883348_537260343_n.jpg

Bi an bu ne zamn saçına yaşil attırdı dicektim :M: :M: :M:
Yakışırmış ama ha :zipir:

Rminho
16.03.12, 08:43
Bi an bu ne zamn saçına yaşil attırdı dicektim
Yakışırmış ama ha

hehehehe
hiç dikkat etmemeiştim .:D
harbidende ilk öyle duruyor ama yok öyle değil .
kısa saç daha çok yakışıyor <3

Rminho
16.03.12, 08:44
Sherlock- Minho

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428749_288275501241501_187612421307810_642084_45105964_n.jpg

hjhae
16.03.12, 10:23
Kısa saç çok yakıyor bu çocuğa:)

Rminho
18.03.12, 10:43
Kısa saç çok yakıyor bu çocuğa

evet . evet . evet .
<3 <3 <3
ay bir an kendimi nikah masasında hissettim hehehehe


http://media.tumblr.com/tumblr_m118kl7A611qhkeb0.gif
http://media.tumblr.com/tumblr_m118kt04GP1qhkeb0.gif

Rminho
18.03.12, 10:44
[1120316] Minho & Seungyeon | Cinema Cut

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y8VyiXp2JJg

[120316] Minho & Seungyeon Piggy Back Ride

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0NxUfe6g3V8

Rminho
18.03.12, 10:47
120316 Minho - Salamander Guru

http://media.tumblr.com/tumblr_m0zdekirwO1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0zdarvDXI1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0yk4qo8Ms1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m0yk6pakNp1qdcle7.jpg

Rminho
21.03.12, 21:14
Minho - Salamander Guru

http://media.tumblr.com/tumblr_m17n9fj15N1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m17na3uFWD1qdcle7.jpg

Rminho
23.03.12, 15:46
[HD] 120322 M!Countdown (MCD) | SHINee - Stranger (Comeback Stage

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OihHrDjQUWo

SHINee 샤이니_Sherlock•셜록 (Clue + Note)_Music Video

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8kyG5tTZ1iE

yepinfinite
31.03.12, 15:22
şoklara girdim de geldim çaykur rize spor mu hehehehe gurur verici bir haber pek bi mutlu oldum laylaylay
minhonun salamander gurudaki hali çok yakışmış ona bencede uzun saçdan ziyade kısa saç daha çok yakışıyor :df: grubun en erkeksi duran üyesi diyecektim de jong geldi aklıma :nuts: en azından hello klibinde öyle hehe SHINee benim tatlandırıcım valla hepsini ayrı bir yiyesi gelir insanın :zipir:
resim severler minho en kolay resmi çizilen oppadır bence hehe

eylül-1
31.03.12, 15:55
gülüşünü yerim çok tatlısın minho :) <3

zumrut_uanka
31.03.12, 16:30
Uzun zamandır pek bir ihmal ettim SHINee ve Minho 'yu :gircray: Uzaktan sessiz takip ettim prensimi :sad2: Etiket için teşekkür ederim:jk: Valla içimdeki ShaWol'u uyandırdın aktif olarak takipteyim bundan sonra D:

Jo-Jo
31.03.12, 18:50
Anam ben buraya etiketli değilmişim :nuts: Etiket için teşekkür ettim kuzum :F Rminho Takipteyim :D

BBang
31.03.12, 19:59
Bende etiketli değilmişimm . Bize zaten etiket izin falan fark etmiyor nerde SHINee kokusu var damlıyoruz :p
Ya bu MinHo ne şanslı çocuk sayfası var :D:D Diğerleri ağlasınlarr :P

nurbanucan
01.04.12, 12:25
Salamander Guru dizisini tr altyazılı nereden izleyebilirim ??

nurbanucan
01.04.12, 12:26
yada indirebilirim ??

Rminho
01.04.12, 22:39
şoklara girdim de geldim çaykur rize spor mu gurur verici bir haber pek bi mutlu oldum
minhonun salamander gurudaki hali çok yakışmış ona bencede uzun saçdan ziyade kısa saç daha çok yakışıyor grubun en erkeksi duran üyesi diyecektim de jong geldi aklıma en azından hello klibinde öyle SHINee benim tatlandırıcım valla hepsini ayrı bir yiyesi gelir insanın

evet bende çok mutlu olmuştum ..Nee ! çaykur Rize mi diye ^^ hehe
sana katılıyorum ya saçlarını kestirince daha erkeksi duruyor , uzun saçlı hali daha bi çocuksu ya ! :>
yalnız dikkat ettim de shinee üyeleri diğer gruptakiler gibi değil. yani demek istediğim ;shinee'dekiler genelde birbirinden ayrılmadan seviliyorlaylaylay . mutlu oluyorum ya:jk::jk:

Rminho
01.04.12, 22:43
Salamander Guru dizisini tr altyazılı nereden izleyebilirim ?? yada indirebilirim ??


şu an yeppuda ^da var mı dizi bilmiyorum ama yoksa da en kısa zamanda olur inşallah : )
ben bölümleri youtube'dan takip edebilirsin . çevirileri var canım .
diziyi mutlaka izle ; şiddetle tavsiye ediyorum :)

Bende etiketli değilmişimm . Bize zaten etiket izin falan fark etmiyor nerde SHINee kokusu var damlıyoruz :p
Ya bu MinHo ne şanslı çocuk sayfası var D Diğerleri ağlasınlarr

ne duruyorsun sen bakem :'P
Onew ^i ağlatmada aç sayfasını ; bizde shawol olarak damlayak oraya dmi ? :nuts::nuts:
hehehehe

Rminho
01.04.12, 22:46
gülüşünü yerim çok tatlısın minho
maşallah maşallah minho^muza hehehehe

Uzun zamandır pek bir ihmal ettim SHINee ve Minho 'yu Uzaktan sessiz takip ettim prensimi Etiket için teşekkür ederim Valla içimdeki ShaWol'u uyandırdın aktif olarak takipteyim bundan sonra

İçindeki shawol'u ve minho^yu kaybetme lazımsın bize :)
bir sorun mu var ki ihmal ettin shinee ^yi :S :(

Rminho
01.04.12, 22:48
Minho - M! Countdown (MCD)

http://media.tumblr.com/tumblr_m1rodywnHk1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1roi3NKBx1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1ron3EBSf1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1roqlh30Q1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1roroYaaE1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rosq8Vh61qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rounFuLA1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rox9977G1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rp00mne51qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rp129bV51qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rp2mOS5T1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rp419WrZ1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rp9kFN4w1qdcle7.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1rpbhZk4i1qdcle7.jpg

Rminho
01.04.12, 22:50
Guerrilla Date (KBS) | SHINee’s Minho

http://media.tumblr.com/tumblr_m1shxdX1A01qhkeb0.gif

sana yemek vermiyorlar mı çocuğum ; yavaş ye boğulacaksın hehehehe

yepinfinite
01.04.12, 22:59
yalnız dikkat ettim de shinee üyeleri diğer gruptakiler gibi değil. yani demek istediğim ;shinee'dekiler genelde birbirinden ayrılmadan seviliyor . mutlu oluyorum ya
SHINee hiç sorma hehehehe ilk minho sonra onew sonra key sonra jonghyun ve son olarak taemin (yaşı küçük diye kuzumun :D: ) sıradan geçirsemde karar veremiyorum bir türlü :D: hepsinin beni çok etkileyen bir yönü var mutlaka. ortak noktaları sevimli olmaları sanırım :zipir:

sana yemek vermiyorlar mı çocuğum ; yavaş ye boğulacaksın
ayy bunların hepsi aç :M: yazık yavruma :D:

Rminho
01.04.12, 23:08
SHINee hiç sorma ilk minho sonra onew sonra key sonra jonghyun ve son olarak taemin (yaşı küçük diye kuzumun ) sıradan geçirsemde karar veremiyorum bir türlü hepsinin beni çok etkileyen bir yönü var mutlaka. ortak noktaları sevimli olmaları sanırım

hepsi aşk ya <3
mübarek çocuklar hehehehe

ayy bunların hepsi aç yazık yavruma

SM bakamıyor onlara:sick: ; diyorum ben ,gel ben sana bakarım türk yemekleri ile ama işte güney kore-türkiye uzak ülkeler maalesef ki ... mesafeler ayırdı bizi kuzum :S hehehehe

yepinfinite
01.04.12, 23:12
mübarek çocuklar
:M::M:
SM bakamıyor onlara ; diyorum ben ,gel ben sana bakarım türk yemekleri ile ama işte güney kore-türkiye uzak ülkeler maalesef ki ... mesafeler ayırdı bizi kuzum
SM Allahtan bulsun diyeceğimde uygun kaçmayacak :mad:
ne fark yapar hayatım o uzak mesafeye rağmen çocuğun babası gelmiş buralara ki üstelik çalışmaya :nuts:
ismini çok iyi biliyordur Türkiyenin o yüzden sen ve minho ihtimali yüksek yenilgiyi kabullenme hehehehe
her türlü yemeği öğrenmeye bak nede olsa her zaman aç hehe

Rminho
01.04.12, 23:19
SM Allahtan bulsun diyeceğimde uygun kaçmayacak


SM konusunda ne dersen uygun kaçar bence tatlım :)
ağzını korkak alıştırma sen . tövbe tövbe ( sen biliyorsun zaten SM ^i ) o yüzden anlatmayacağım burada canım :df:

ne fark yapar hayatım o uzak mesafeye rağmen çocuğun babası gelmiş buralara ki üstelik çalışmaya
ismini çok iyi biliyordur Türkiyenin o yüzden sen ve minho ihtimali yüksek yenilgiyi kabullenme

gelmiş evet :D ilk duyduğumda inanması güç oldu ama gerçekmiş fakat kısa bir süreliğine çalışmış ...amuseolsun buda yeter. darısı başına hehe kyuhyun^nun babası ne iş yapar :hm:

her türlü yemeği öğrenmeye bak nede olsa her zaman aç

bu biraz ..Hmm.. bunun için çalışacağım . mutfakla pek aram yokta :D::D:

yepinfinite
01.04.12, 23:28
sen biliyorsun zaten SM ^i ) o yüzden anlatmayacağım burada canım
sinirlenmeyelim boşuna :df:
ilk duyduğumda inanması güç oldu ama gerçekmiş fakat kısa bir süreliğine çalışmış ...olsun buda yeter. darısı başına kyuhyun^nun babası ne iş yapar

kısa bile olsa değer verdiğinin bir göstergesi. zaten minhonun salamander gru çekimlerinde de istanbul kebab dükkanı görünüyordu hehe o farkında olmasa bile güçlü bir bağ çekiyor onu türkiyeye ve sanamı desem :M: (flamersler duymasın :D: )
kyuhyun^nun babası ne iş yapar
boş gezenin boş kalfası bilmiyorum valla her yerde görüyorum adamı hehe
bu biraz ..Hmm.. bunun için çalışacağım . mutfakla pek aram yokta
aman boşver tatlım anlamaz zaten yosun çorbası içiyor onlar sen ne yapsan güzel gelir :M:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1smu4kXZG1r9ky7ro1_500.gif

Bu kim ya min ho mu ??? yok desin biri hehehehe

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m1s7z0wOGX1r6f709o1_400.jpg

Rminho
01.04.12, 23:46
sinirlenmeyelim boşuna

bencede :)

kısa bile olsa değer verdiğinin bir göstergesi. zaten minhonun salamander gru çekimlerinde de istanbul kebab dükkanı görünüyordu o farkında olmasa bile güçlü bir bağ çekiyor onu türkiyeye ve sanamı desem (flamersler duymasın )

hehehehe olabilir yhni bence uygun :D
tüm flamersler çekiyordur onu buraya hehehehe

boş gezenin boş kalfası bilmiyorum valla her yerde görüyorum adamı

Hm. Belki bir gün türkiye de de görürsün :idea: kim bilir dmi allahın işi bu bir bakarsın kyu takmış koluna babasını türkiyede laylaylay
süpriz :giride:

aman boşver tatlım anlamaz zaten yosun çorbası içiyor onlar sen ne yapsan güzel gelir

kore yemeklerini anlamakta gerçekten güçlük çekiyorumD:
gerçi Ben onun için hem kore hem türkiye hangi mutfaktan isterse onu öğrenirim:$:df:


Bu kim ya min ho mu ??? yok desin biri
http://26.media.tumblr.com/tumblr_m1s7z0wOGX1r6f709o1_400.jpg

çok üzgünüm. O , O kişi minho hehe
ergen minho :P

BBang
02.04.12, 13:28
ne duruyorsun sen bakem
Onew ^i ağlatmada aç sayfasını ; bizde shawol olarak damlayak oraya dmi ?


Ya düşünmüyor değilimm ama Onew MinHo'cuğumuz gibi aktif değil yaa hele ortadan full kaybolduğunu da düşünürsek hehe hehe en iyisi topu sayfada paylaşımlarını yapmak :D Beyfendi hak ederse açarım :P:P:D Aslında en aktif taemin yaa yazık çocuğu takan yok kekeke

zumrut_uanka
02.04.12, 14:09
İçindeki shawol'u ve minho^yu kaybetme lazımsın bize
bir sorun mu var ki ihmal ettin shinee ^yi Bir ara fazla doz SHINee alaraktan altın vuruş yapmıştım :P bunu öğrenen doktorum (yani annem ) nazikçe ilişkimize biraz ara vermemizi tavsiye etti :dd: baktı olmuyo tehdit etti hehe birde çok fazla japonya ile uğraştıkları için sıkılmıştım :sad2: Sherlockla birlikte bende dönüş yaptım şarkıyı günde kaç defa dinliyorum bilmiyorum bile :nuts:Salamander Guru dizisini tr altyazılı nereden izleyebilirim ?? Sitemizde mevcut:) Online olarak iki bölüm verilmiş bu linkten izleyebilirsin Salamander Guru and the Gang / 2012 / Güney Kore / Online Dizi İzle - YEPPUDAA Uzak Doğu'nun Türkçe Üretim ve Paylaşım Adresi (http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=24855)

Rminho
02.04.12, 16:03
Ya düşünmüyor değilimm ama Onew MinHo'cuğumuz gibi aktif değil yaa hele ortadan full kaybolduğunu da düşünürsek en iyisi topu sayfada paylaşımlarını yapmak Beyfendi hak ederse açarım Aslında en aktif taemin yaa yazık çocuğu takan yok kekeke

aslında Minho'dan önce taemin 'i düşündüm.( çok kısa bir süreliğine:nuts: ) Immortal song zamanında baya aktifti velet hehehehe
Ama dedimki sonra minho'ya ihanet etme :'P
cık cık cık :df:

Bir ara fazla doz SHINee alaraktan altın vuruş yapmıştım bunu öğrenen doktorum (yani annem ) nazikçe ilişkimize biraz ara vermemizi tavsiye etti baktı olmuyo tehdit etti birde çok fazla japonya ile uğraştıkları için sıkılmıştım Sherlockla birlikte bende dönüş yaptım şarkıyı günde kaç defa dinliyorum bilmiyorum bile

valla annemden her gün tehtit savruluyor evde bana :$ama işte Shinee kazanıyor genelde :D::D: Sherlock ile seninde dönüş yapmana sevindim :) fazla özletme kendini ,uzaklaşma bizden :D :D
'' Japonya ile uğraştıkları için '' derken ? nasıl yani:hm:

zumrut_uanka
03.04.12, 14:21
fazla özletme kendini ,uzaklaşma bizden
'' Japonya ile uğraştıkları için '' derken ? nasıl yaniBen çok özledim sizin sohbetlerinizi sınavlarımı atlatır atlatmaz 7/24 oradayım :dd: Japonya derkende şu son dönemde sürekli şarkılarının japonca versiyonları japonya konserleri falan yeter artık dedirtmişti çünkü ben o şarkıların korece versiyonunu daha çok seviyorum amuse (sanırım kıskançlık yapıyorum D: )

Rminho
04.04.12, 13:29
Ben çok özledim sizin sohbetlerinizi sınavlarımı atlatır atlatmaz 7/24 oradayım Japonya derkende şu son dönemde sürekli şarkılarının japonca versiyonları japonya konserleri falan yeter artık dedirtmişti çünkü ben o şarkıların korece versiyonunu daha çok seviyorum (sanırım kıskançlık yapıyorum )

hehe evet ya senin ki biraz kıskançlık olmuş harbiden :D
sınavların en başarılı şekilde atlatırsın inşallah canım.Allah yardım etsin :)

Rminho
04.04.12, 13:37
“Mr. Minho”

http://media.tumblr.com/tumblr_m1uwdazSYS1qe7ekb.jpg

To “Dreaming”
http://media.tumblr.com/tumblr_m1uwdqmV211qe7ekb.jpg

To “Sweet-Heart”

http://media.tumblr.com/tumblr_m1uwdxynlT1qe7ekb.jpg

Rminho
04.04.12, 13:45
Salamander Guru and the Shadows

http://27.media.tumblr.com/tumblr_m1qemfkj2i1qaducto1_250.gifhttp://26.media.tumblr.com/tumblr_m1qemfkj2i1qaducto4_250.gif

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m1pd54KeKk1r00bd8o1_500.png
http://26.media.tumblr.com/tumblr_m1qpbpTuZ31qihji8o1_250.gifhttp://24.media.tumblr.com/tumblr_m1qpbpTuZ31qihji8o2_250.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m1qikzT9HQ1rsplwwo1_500.jpg
http://28.media.tumblr.com/tumblr_m1qmfwjkdP1r2orfeo1_400.jpg

Rminho
04.04.12, 13:53
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/419031_294588273939820_137560339642615_728683_1579749783_n.jpg

Fan: 'Seni seviyorum, Minho!'
Key: 'Bende seni seviyorum, Minho!'


Jonghyun: 'Minho-Goon ... Saranghaeyo (Seni Seviyorum)'
Minho: 'WOOAAAH'

nurbanucan
04.04.12, 16:37
ya uff mesajlarda alıntı yapamıyorum :S
teşekkürler ben buldum yeppudaa dan indirdim bile :D

nurbanucan
04.04.12, 16:42
teşekkürler indirdim :D :D

Rminho
06.04.12, 14:40
ya uff mesajlarda alıntı yapamıyorum
teşekkürler ben buldum yeppudaa dan indirdim bile

buna sevindim canım :)
iyi seyirler :D

Rminho
06.04.12, 14:41
Minho - M!net Countdown

http://media.tumblr.com/tumblr_m1yoj5smCb1qcl8qx.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1yokv4nqA1qcl8qx.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1yoleoKNQ1qcl8qx.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m1yoltFj2b1qcl8qx.jpg

nurbanucan
06.04.12, 17:07
teşekkürler :D

sumru-kore
06.04.12, 17:28
paylaşım ve etiket için teşekkürler:)

Rminho
06.04.12, 19:36
Minho Japan mobile site güncellemesi;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/525700_300104876725230_187612421307810_673037_1294236182_n.jpg

Mobil fan sitesinde olan herkes merhaba.Ben Minho.Kış sezonu bitti,ılık bahar gedi.~Japonya'nın Kore'den farklı olduğunu duydum,Nisan ayından itibaren yeni okul döneminin başlangıcı,bu nedenle şimdi başlıyor!(Japonya'da Nisanda başlıyor okul heralde 2. dönem ^^)Bütün öğrenciler çok çalışın lütfen fighting!Bizde bu ay Japonya turuna başlayacağız ve bunun için çok çalışacağız,millet lütfen bunu sabırsızlıkla bekleyin!Ve ayrıca,millet gelecek ayki Sherlock'un serbest sürümünü dinleyin lütfen (^-^)



kaynak : | SHINee TR |

Rminho
07.04.12, 10:13
120405 Minho - Incheon Airport (Departure to Bangkok)

http://media.tumblr.com/tumblr_m20jpoa6CS1qcl8qx.jpg
http://media.tumblr.com/tumblr_m20kv4c4h81qcl8qx.jpg

telli
07.04.12, 11:13
paylaşım ve etiket için teşekkürler...