PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ramen Yemek İsteyenler Buraya!


armagan
22.04.12, 17:35
Ramen yemek istiyorum ama bulamıyorum mu? diyorsun!!!!
İşte sana ramen satan yer:
İSMAR - MİGROS
Bulunca ölücem sandım ya :) sevinçten çığlığı bastım çalışan insanlar bana bakıyordu.:utng: hemen kaçtım oradan

armagan
22.04.12, 17:40
ChopStick nerde satılıyor bilen varsa yazsın lütfen :)

eşikcini
22.04.12, 17:50
Metro alışveriş merkezinde var :df:

ChopStick nerde satılıyor bilen varsa yazsın lütfen


japon pazarında vardır evinin yakınlarında varsa yada sushi dükkanı onlara sorabilirsin

armagan
22.04.12, 18:00
teşekkürler eşikcini dediğin yerleri bakıcam :)

beyza^.^
22.04.12, 18:08
ChopStick nerde satılıyor bilen varsa yazsın lütfen
internet sitelerin de satılıyor mesela ebay :)

armagan
22.04.12, 19:25
: teşekkür ederim beyza

pathem
05.05.12, 18:41
fiyat ne kadar acaba? birde baharatı neli ?
sebzeli mi etli veya tavuklu mu ?

gzee
06.05.12, 14:44
Migrosda 3 farklı çeşit yer alıyor. Baharatlı, mantarlı ve kalamar soslu. Fiyatı da 3 ila 4 TL arası bir değerdi tam hatırlamıyorum. Umarım yardımcı olmuşumdur :D

gerdan
06.05.12, 20:32
ben stok yaptım ramenlerden

Defne_Jang
08.05.12, 21:38
Vaay iyice koreli olduk arkadaşlar ya peki tadı güzel mi ramenin :)

armagan
19.05.12, 11:58
Tadı şahane

armagan
19.05.12, 12:01
fiyat ne kadar acaba? birde baharatı neli ?
sebzeli mi etli veya tavuklu mu ?
fiyat ne kadar acaba? birde baharatı neli ?
sebzeli mi etli veya tavuklu mu ?
tavuklu sebzeli dana soslusu var fiyatı 1.80 kuruş :)

pathem
19.05.12, 16:11
ben carrefourda buldum ramen sebzeli yoktu.
bende noodle olarak aldım ama içinde baharatı var.
95 kuruş.1tl den ucuz yani :nuts::nuts:
Denemek nasi olmadı yedikten sonra ilk görüşlerimi paylaşacağım :utng:

*Sakura
21.05.12, 20:10
bende kipadan aldım hatta adı kunkfu ramen :D tavuklu olanı ama tavsiye etmiyorum:D sanırım kırmızı kaplı ve acılı olan daha güzel olabilir. sizin bildiğiniz daha güzel rameni (markasınıda söylerseniz daha iyi olur:D) nerden bulabilirim?? bilgilendirirseniz sevinirim:df:

Ahzem
23.05.12, 18:25
bende kipadan aldım hatta adı kunkfu ramen :D tavuklu olanı ama tavsiye etmiyorum:D sanırım kırmızı kaplı ve acılı olan daha güzel olabilir. sizin bildiğiniz daha güzel rameni (markasınıda söylerseniz daha iyi olur:D) nerden bulabilirim?? bilgilendirirseniz sevinirim:df:


Migrostaki acı aromalı olanı tavsiye ederim ben.
Adı 'Leader Ramen'

armagan
06.06.12, 13:03
Böyle kutulardaki ramenler 1.89 Lira http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThcomrWPgd8D3PBrljcljEpZvzAOpIW_n82JpvBJ3IiscA8Fkk5O54-smG

böyle paketlerin içnde olanlar 1Lira http://3.bp.blogspot.com/-Mk0r9A0cLjc/TmVDdtMUVCI/AAAAAAAAAN4/DAD-48X-z9M/s1600/Indomie+Soto+Mie+open.jpg

^^merve^^
06.06.12, 18:29
yahu o ramenin mantarlısı neydi öyle... daha ilk yiyeceğim diye o kadar övgülerin ardından migrostan bi tavukluyla mantarlı aldım. yurtta millte garip garip bakıyor bende bi iştahla giriştim kokusu zateb berbattı. yerken sesimide çıkaramadım malum kore delisi olduğumu biliyorlar. öyle biraz yedim yarısınıda döktüm.. dahada hatırlamak bile istemiyorum yahuu :( tavuklusu öylece duruyor

bakumanga
08.06.12, 10:05
Ben sebzeli sini yedim tadı gayet iyidi.Başka birgün dana eti soslusunu deniyicem

madhate
08.06.12, 10:38
Leader Ramen güzel yalnız diğerlerine hiç bulaşmayın bence. Leader'ın üç farklı tipini de yedim gayet güzeldi. İsterseniz içine ilave malzemeyle de zenginleştirebilirsiniz.

jelliy
08.06.12, 11:00
istanbul anadolu Yakasında nerelerde var migrosların hepsine sordum öyle bişey yok diyorlar :(

elif_im_ben
08.06.12, 11:11
stanbul anadolu Yakasında nerelerde var migrosların hepsine sordum öyle bişey yok diyorlar müşteri temsilcisine söyle gitirtiyorlar ben sipariş verdim getirdiler

jelliy
08.06.12, 11:13
müşteri temsilcisine söyle gitirtiyorlar ben sipariş verdim getirdiler büyük migroslarda mı bulunuyor ? Yada en iyisi ben internetten sipariş veriyim başka çarem kalmadı :) Teşekkür ederim :) :df:

elif_im_ben
08.06.12, 11:15
burdaki 5m migros ama bütün migroslar getirir sen bi söyle :)

Asade61
08.06.12, 11:24
jelliy yakınlarında carrefour varsa ordanda alabilirsin.Carrefour sa express lerde de hep oluyo ramen

Asade61
08.06.12, 11:29
yakınımda var carrefour ama expressi yokGaliba expressler küçük oluyo zaten yani benim gittiğim küçük:)
Orda bulursun bence

jelliy
08.06.12, 11:34
Galiba expressler küçük oluyo zaten yani benim gittiğim küçük Orda bulursun bence haftasonu ilk işim oraya gitmek olucak :) Çok teşekkür ederim :) :df:

Asade61
08.06.12, 11:38
haftasonu ilk işim oraya gitmek olucak Çok teşekkür ederim Rica ederim:df:Bulursan soğan tavuk aromalıyı tavsiye ederim:)

jelliy
08.06.12, 11:40
Bulursan soğan tavuk aromalıyı tavsiye ederimBulursam sadesini bile yemeğe razıyım hehe

madhate
08.06.12, 11:45
jelliy büyüklüğüne bakmıyor aslında, şansına yani. Abuk bir markette bile çıkabiliyor karşına. Carrefour'ların genelinde var onu biliyorum.

remstan
08.06.12, 18:44
Orjinal ramenin tad farkını çok merak ediyorum, var mı tadan? En son yemek için heveslendiğimde bir tabak 25 tlydi böhü

madhate
08.06.12, 21:16
ben de tatmak istiyorum ama tavsiye edilecek bir yerde, deneyen varsa haberleri bekliyoruz.

GULDEMM
13.06.12, 16:45
Ben denemiştim. emin olun o carefurdan alınanlar daha güzeldi:) hatta benim yediğime benziyordu. çok soğan koyuyorlar bir kere o yüzden acı oluyor benim için. bir gram acıya dayanamam çünkü. Ekstra icinde bir sürü sebze vardı. mantar vardı sevmediğimden çok yiyemedim. tabak çok büyüktü ve hepsini bitiremedim. suyunun tadı da o kücük aldığımız ramenlere göre çok kötüydü. içememiştim. tabi bu benim ilk ramen maceramdı. Carefurlardan baya alıştım:) bir de benim yediğim sebzeliydi. etlisini de deneyeceğim bir ara.

elsam_merin
13.06.12, 16:58
Ben hem hazır hem de yapılmış ramen yememe rağmen şunu söylemeliyim ki :D salçalı makarna neyinize yetmiyor :P hiç ağız tadıma uygun değildi o nedenle 4 puan veriyorum hehe hehe

pirinckeki
13.06.12, 20:16
Karidesli ramen çok kötü cidden :D yiyemedim attım o yüzden. Diğer çeşitlerini bilmiyorum ama karidesliyi önermem.

madhate
14.06.12, 08:24
Karidesli rameni bilmem de karidesli noddle a bayılırım :)

HeeChuLia
18.06.12, 09:02
Dün akşaaamm iLk ramenimi afiyetLe yedim arkadaşLar , resminide ekLicem buraya ::D Leader ramen değiLdi ama bu yediğimin tadı harikaydı laylaylay

SaHaRa
19.06.12, 10:04
Ben genelde forum istanbuldan alıyorum çubuk kalmıyor ama neyseki bende var :D

sewdush
20.06.12, 23:33
daha bugün yaptım eşimle birlikte yedik hatt komşularada verdim ve cok beğenıldi ev usulü yaptım :D:D:D

jung sang kyung
15.07.12, 13:33
ChopStick nerde satılıyor bilen varsa yazsın lütfen
kipada bedava!!!! ahşap olanlar kimse almıyo zaten ramenlerin yanında veriliyor

jung sang kyung
15.07.12, 13:36
salçalı makarna neyinize yetmiyor hiç ağız tadıma uygun değildi o nedenle 4 puan veriyorum doğru... zaten ithal ramenlerin içinde domuz katkısı yok yazılmasına rağmen çok talep olmadığı için özel üretim yapılamıyormuş ve sadece lafta kalıyormuş. dikkat edenler için uyarıyorum salçalı makarnaya biraz su, sebze ve bir de yumurta atın al sana ramen buna ra(ğ)men...

aeblue
15.07.12, 13:59
Ben de uzunn bir arayıştan sonra ramenin carrfour expresslerde olduğunu keşfettim...Tadı bence gayet güzel ve normal makaradan farklı...Ama şu domuz yağı konusuna ben de takılıyorum.Sanırsam domuz yağı ürünlerinin marketlerde satılması olmuyor...Genede bu konuyu iyice araştıran birileri varsa bizi de bilgilendirsinler...

armagan
13.08.12, 12:16
Ben de uzunn bir arayıştan sonra ramenin carrfour expresslerde olduğunu keşfettim...Tadı bence gayet güzel ve normal makaradan farklı...Ama şu domuz yağı konusuna ben de takılıyorum.Sanırsam domuz yağı ürünlerinin marketlerde satılması olmuyor...Genede bu konuyu iyice araştıran birileri varsa bizi de bilgilendirsinler...


:) tebrik ederim önce hayır ben uzun bir incelemeden sonra domuz yağının içinde olmadığını tespit etim :D zaten olsa ağzıma sokmam tadı şahane ama :D

ayşenur2008
13.08.12, 12:20
ben real den sebzelisini alıp denemiştim birde ist. lalelide asya lokantasında denedim ikisinide yiyemedim çok berbattı bana göre

hopelessaffair
14.08.12, 23:45
domuz yağı konusunda bnde çok takıntılıydım..hatta kore markası olan bi rameni satın aldıktan sonra direk çöpe atmştım..geçen reale tekrar ramen almaya gittiğimde oradaki görevli domuz ürünleri içeren yiyecek ve içeceklerinin ayrı rafta sayılma zorunluluğu oldugunu ve domuz yağı içermediğini söyledi..yani raflarda domuz ürünleri içeren raf falan yazmıyorsa yiyebilrmişiz yha değilse normal rafta satmaları yasakmış:D

behice84
13.09.12, 15:36
ah sonunda hayallerim gerçek oldu :D o kadar aramalarımın sonucunda rameni buldum ve 10 dakika önce yedim çok mutluyum :D acıdan nefret etmeme rağmen baharatlı ve sığır etli rameni yedim acıya rağmen ve bayıldım tavsiye ederim...

adana lı arkadaşlar varsa optimum outlet 5m migrosta bolca var. marka olarakta kungfu erişte. birde tesadüfen kuru köprü çetinkaya da var daha küçük kutular da onu 1 saat sonra denerim artık :D umarım çubuklarını da bulurum ;)

VIP_Girl
22.09.12, 09:16
Metrodan alıyorum ben, Migrostaki pişirme noodle'ları çok güzel oluyor, yumuşacık ama bulmak çok zor..

Stok yapmıştım o kadar bitti yine, gidip almalı... :)

melisece
27.09.12, 12:42
arkadaşlar bende az önce ilk ramenimi yemiş bulunmaktayım.beylikdüzü realde çeşit çeşit var arapların rameni birde güneykore rameni ben iki ülkedende aldım.kore rameninin üzerinde domuz yağı yoktur yazıyordu. zaten görevli bayanda yiyormuş.fiyatı 3 ila 4 arasıydı.leader ramen acılısını aldım birde arapların sebzeli ramenlerinden aldım. çubuklarıda bedavaydı. çok mutluyum benim bu mutluluğumu evdekiler anlamadığı için hemen yeppudaşlarla paylaşayım. dedim beylikdüzü reale yakın olanlar çubuklarıyla beraber ordan alabilirler.laede ramen acılısını tavsiye ederim. o kadar acıda değil. ammada yazdım hee :)

cute poison
27.09.12, 13:05
oy oy rüyamda ramen yemiştim annemle.uzun zamandır da aklımda değildi hayret:D tabiri nedir acaba:P

uzun zaman oldu yemek lazım:D hazır erişte yapmaya başlamışken evde öğrensek te ev rameni mi yapsak ne:P

cnss
29.09.12, 18:22
Bugün Carrefour da gezerken Remen gördüm :) fiyatıda çok ucuzdu. Resimde gördüğünüz bir kişilik 95 kuruşçuk... Bir de büyük bardak şeklinde var sıcak su ekliyorsun hemen oluyor o da 1,95 di.. Tadı da güzeldi ben beğendim :)

asia-kim
21.10.12, 21:03
leader ramen en iyisi fakat yakalşık 4 aydır bulamıyorum migroslarda... Allah'tan koreli arkadaşım war =) 20 paket yolladı ^^son 4 tane kaldı hepsini afiyetle yedim ^^ istanbul'da her yere gittim vejeteryan olduğum için sadece mantarlısını tercih edebiliyorum.kung fu ramen berbat bence,aynı zamanda üzerinde arapça bişeyler yazan 1 küsür liralık rameni de denedim tadı lastik gibiydi.. Migrosa artık gelmiyecekmiş hemen hemen tüm migroslara sordum istanbul avrupa yakasında leader rameni nerden satın alabilirim? beylikdüzü/ real hariç ??

koreanfilm
21.01.13, 20:53
migrostan başka yerlerde yok mu kipa felan :)

*Ella Chen&Wu Chun*
23.01.13, 08:18
Ben makromarketten alıyordum.orda mantarlı,acılı,tavuklu vardı sanırım...
ama burada çok pahalı...5 tl yaa...ama kocaman yani :D
sadece tavuklusundan yemedim :D

cherrylemon
24.02.13, 11:23
Bir şey soracağım; makarna ile ramen arasındaki fark nedir?Ben ramen henüz yemedim merak ettim.Acaba ramen bizdeki erişte olabilir mi?

jang geum
24.02.13, 11:30
Acaba ramen bizdeki erişte olabilir mi? evet benziyolar ama ramenin tadı soslarla daha farklı daha hoş hale geliyo :df:

cherrylemon
24.02.13, 11:46
Teşekkürler,e artık ben de yerim bir paket ramen.3 yıldır Kore manyağıyım bi' ramen yemedim.Utandım:(

Orihime
25.02.13, 17:10
Yakınımdaki bir market sağolsun satıyor ordan karşılıyorum^^

mine7364
27.02.13, 11:22
ya gercekten mi vok sevendim kesinlikle almam lazim ben evde deniyodum cubuk makarnayla :) cok tesekkur ederim cingum gozlerine saglik.....

AngeLMask
19.03.13, 14:43
koremarketi diye bir site var, ben oradan aldım. Kütahya da yaşadığım için burda bulmak zor :)

ayşe demir1980
19.03.13, 15:01
ben bu rameni yaklaşık 8-9 yıl önce yemiştim. Carrefour da kızlar stantlarda tanıtımını yapıp satıyorlardı. İçine sıcak su koyup 10 dakika bekliyorsun makarna hazır (o zamanlar tüm çekik gözlüler benim içiç Çinliydi ve ramen diye birşey bilmiyordum) Ben o zaman tadını beğenmemiştim. Fakat şimdi filmlerde o kadar ballandırarak yiyorlarki canım istiyor. Kendime kimçi bile yaptım. İlk kez kendi kültürüm dışında bir kültürden bu kadar etkileniyorum.

enco35
05.04.13, 01:26
ya ben migros'un sanal marketine baktım ama rameni bulamadım yaa :(

AngeLMask
08.05.13, 14:41
migroslarda şuan var ama çin malı malesef :( :(

~Ayka~
08.05.13, 14:48
ben rameni kore fani olmadan cok daha once yemeye baslamisdim cok severim :)

nemonobody
08.05.13, 15:38
Carrefour'da da migros'da da büyük alışveriş marketlerinde de var. Sebzeli, etli gibi çeşitleri var. Sosunu dökmeyince daha güzel oluyor. Yedikçe de baya alışkanlık haline geliyor. Evde stok yaptım. :)

armagan
09.06.13, 20:04
ya ben migros'un sanal marketine baktım ama rameni bulamadım yaa
migroslarda şuan var ama çin malı malesef

ismara da gidin orda bulabilirsiniz makarna reyonunda her türlüsünü satıyorlar :)
hatta bi kere sormuştum kasiyer kıza çin yemeği demişti :D bende içimden korenindir korenin çin malı değildir ramen sonra tabi içime attım bişey söyleyemeden orayı terk ettim :D edebiyat yazıları gibi oldu bu yazdıklarım ya :D

hendam
28.06.13, 16:22
bursa da nerede bulabilirim acaba ?

-blue-
09.07.13, 18:50
kipa dada satılıyor ben hep mantarlı tavuk alıyorum fiyatıda çok pahalı değil ben severek yiyorum çeşitleride var damak zekiyle alakalı

Ness Li
29.07.13, 00:09
o bardakta satılanlar da makarna reyonunda mı oluyo ben onları hazır olarak soğuk tüketiliyo falan sanıyodum:weird: ona da mı sıcak su ekleniyomuş:hm:

fundanjell
29.07.13, 14:17
YumYum diye birsey var burada Türkiyedede satiliyormu ?

pnrdnz
29.07.13, 14:22
bursa da nerede bulabilirim acaba ?
Real market varsa orda bulabilirsin her çeşit var. Birde üretim yeri Güney Kore olanlarıda mevcut :D

^^merve^^
02.08.13, 22:17
büyük migroslarda oluyor genelde. sakın birkaç kutu almayın önce bi deneyin ama daha iyisi bulabilirseniz rameni tek alıp evde yapın daha damak tadınıza uygun olun bu arada dikkat edin çok domuz katkılısı olan olabiliyor. :)

pamukiplik
03.08.13, 22:26
Bizim burada da migros'ta da yok, carrefour'da da yok hatta burada ramen'in r'sinin bile olduğundan şüpheliyim artık. :D :P

imnotmyself__17
03.08.13, 22:40
Kilerde ve özdilekte de satılıyor ramen fiyatı 1 lira üzerine su koyulup yapılanlar 2 lira..soğanlı ve köri soslu olanları özellikle tavsiye ederim

te5ir
04.08.13, 17:05
Çin makarnası olarak geçiyor arkadaşlar :D :df:

SooLeun
11.08.13, 16:13
Yazmak için geç kalmış olabilirim ama Happy Center da Indomie ramen vardı :F

koreannn
14.08.13, 12:48
bursada artık şaypalarda ve duyduguma göre diasa larda da satılıyor yanılmıyorsam poşetli 1 lira bardakta olanlar 2 lira etli ve tavulu çeşitleri var :D bende yıldırımdaki şaypadan alıyorum erikli avmde de var

dynasty
14.08.13, 12:52
Yazmak için geç kalmış olabilirim ama Happy Center da Indomie ramen vardı

Evet geçenlerde almıştım. 5li paket olarak satılıyordu. Fakat sosu acayip acı geldi bana :D

SooLeun
14.08.13, 14:40
dynasty Ben aldığımda ayrı ayrı satılıyodu,hepsinden birer tane almıştım bulmuşken kaçırmıyım diye :M: Ama ne yalan söyliyim pek beğenmedim..

dynasty
14.08.13, 14:44
Ben aldığımda ayrı ayrı satılıyodu,hepsinden birer tane almıştım bulmuşken kaçırmıyım diye Ama ne yalan söyliyim pek beğenmedim..

Satabilmek için 5li yapmışlar o zaman :D: Banada tadı idare eder gibi geldi :) Kilerde kutuda satılan ramen daha güzeldi. Tavsiye edebilirim onu :F

SooLeun
14.08.13, 14:49
dynasty Büyük ihtimalle damak tadımla alakalıdır çünkü arkadaşım bayağı bi sevmişti :) Tavsiyen için teşekkürler :df:

dynasty
14.08.13, 14:51
Büyük ihtimalle damak tadımla alakalıdır çünkü arkadaşım bayağı bi sevmişti Tavsiyen için teşekkürler

Olabilir :) Rica ederim her zaman :D:

HeeChuLia
14.08.13, 19:48
Ben bugün bir ramen yapmışıııımm ::D
Yeme de yanında amuda kalk :M:
Ahahahaaa :M:
Ama hakikaten çok güzel oldu :zipir:

Gaksital
15.08.13, 21:33
Ramen yemek daha nasip olmadı ya :'(
Artık rüyalarıma girdi :'(

hendam
26.08.13, 11:55
Real market varsa orda bulabilirsin her çeşit var. Birde üretim yeri Güney Kore olanlarıda mevcut pnrdnz teşekkürler buldum :)
bugün heykel deki akurdan ilk rameni mi aldım allahım sanki aşık olmuşum gibi elim ayagım titredi... tam tamına 10 paket rameni alınca kasiyerin ifadesi o kadar komiğime gitti ki aklımdan sadece ben bir korecanım ne bekliyordun bir paket felan mı almamı hahahahah asla o anı unutamam iyi ki bursada da ramen satan yerler var

Koreanz
09.09.13, 10:12
*Sakura birşey soracağım canım Nongshim güvenilir mi ya malum hayvan var mı içinde.birşey yazmıyor ama.:df:

*Sakura
09.09.13, 12:04
Nongshim güvenilir mi ya malum hayvan var mı içinde.birşey yazmıyor ama.Hayvan var mı derken??:D

Koreanz
09.09.13, 12:09
Hayvan var mı derken??

Ya anla işte :D domuz katkılı şeyler var mı :D

*Sakura
09.09.13, 12:18
Ya anla işte domuz katkılı şeyler var mı Var mı bilmiyorum:)

< queen >
09.09.13, 12:21
Arkadaşlar yediklerinizin fotosunu çekip yükler misiniz ?
Şimdiden teşekkürler :)

HeeChuLia
09.09.13, 12:42
Etrafınızda Kim Market varsa orada da bulabilme ihtimaliniz var, annem 2-3 seferdir oradan alıyo bana ::D
Ben içinden çıkan yağını kullanmıyorum.

Koreanz
09.09.13, 12:44
Var mı bilmiyorum

içinde yazmıyor ama bilmiyorum bende :)

ipek10
20.01.14, 19:07
peki migrostaki markası ne nerde arıyacağım

yolgezer
20.01.14, 19:44
Kim Market varsa

şu bi gerçek ne yi merak edip bakmaya çalışsam karşıma sen çıkıyorsun :eek: hayırdır inşallah:hm:

ayrıca bu "kim marketten " bizim burdada varmı ki :zipir:

HeeChuLia
20.01.14, 19:49
yolgezer , aayy güldürdün beni yeaaa akwvskbakahsi :D
Bilmiyorum niye oluyo hacı, diyorumya çekiyoruz birbirimizi :D
Valla Kiminiz var mi bilmiyorum ama Carrefour unuz varsa ordan da bulabilirsin :D Migrostan bulanlar da varmis ama.ben daha hiic bulamadim etrafim Migros kaynamasina rağmen :D

yolgezer
20.01.14, 19:54
Migrostan bulanlar

o migrosun babası burda var ama içinde bi o yok bende hiç bi yerde bulamadım :) kipada var dediler yine yoktu bende peşini bıraktım artık :P ülker çıkarmış ya onu deneyeyim dedim çokda iyi değildi :hm: ama yeniliyor hehe

HeeChuLia
20.01.14, 19:56
Tüh kötü olmuş, benim bulunduğum yerde marktten bol hiçbirşey yok :D annem gittiginde alıp geliyo :D
O makarnekstende almis, bi domatesli bi peynirli , bugün deniyim dedim de karar veremedim :D sen hangisinden yedin ? yolgezer

yolgezer
20.01.14, 20:00
bi domatesli

acısızını denedim ama beğenmedim yap bakalım belki sen beğenirsin :hm: annen de beğenmedi ona göre zaten 3dk pişen şeyden anca bu beklenirmiş hehe burda da market çok :)

HeeChuLia
20.01.14, 20:06
Ayy, şu an gidip hazirlayasim geldi :D
Madem 3 dk yetmiyo bende 8 dk pisiririm , bakalım nasil olcak :D sana hemen dönüş yapacağım : zipir: Annene saygilaaar selamlaar :D

yolgezer
20.01.14, 21:39
bende 8 dk pisiririm

pişirde gör gününü hehe ortaya nasıl birşey çıkacağını merak ettim bak :hm:

Annene saygilaaar selamlaar

seninkinede öyle ;)

HeeChuLia
20.01.14, 21:45
Göriyim günümü sonra sana özet geçerim, ajshsdjv :D yolgezer , eyvallah psikocugum :D

yolgezer
20.01.14, 22:07
eyvallah psikocugum

hayırlı geceler :jk: gününü görünce bana da haber çiuv çiuvla ;) :D

HeeChuLia
21.01.14, 13:21
Öhööö öhööö , Sayın yolgezer :D
Günümü görüyorum şu an :D
İlk Makarneks deneyimimi anlatıyorum sana :D
Az önce kalktım ve domates soslusunu yaptım. Ama nasıl ?
- Normal tarifinde 1 su bardağı su yazıyodu ( 3 çay bardağı ) ben ona 2,5 su bardağı su koydum ve makarnayı parçalamadan attım içine :D
- 3 dk diyodu ben onuu yaklaşık 8-10 dakika pişirdim ve aldante olmaktan kurtardım , yani tam manasıyla pişirdim , hamur gibi de olmadı tabii ki :D
- Sosu makarnaya göre fazla, yani suyunu fazla koymama rağmen domates içince hala :D o yüzden tatsız tuzsuz bişey olmadı , tamam üzerine biraz tuz attım ama suyu fazla olduğu için attım :D
- Sonuç olarak ilk deneyimime ve tarifini değiştirmeme rağmen kötü olmadı, gayette güzel yeniliyo, sulu olduğu içinde ramen hissini veriyo :D

Bu daa Makarnacığım :D Pek yakışıklı çıkmış :M:
Resimde pek sulu durmamış ama sulu yani hehe

http://i.hizliresim.com/wvLvMD.jpg

-dizikolik-
21.01.14, 13:30
Ben hiç sevmedim ya. Çorbalı makarna olmuş bu. Nedense hiç ramen yiyiyormuş gibi de hissetmedim.
ğsulu olduğu içinde ramen hissini veriyoğ

Daha önce gerçek ramen yedin mi ? :D

HeeChuLia
21.01.14, 13:32
Daha önce gerçek ramen yedin mi ?

Ramen de zaten çorbalı makarna yavrum , sulu sulu yiyosun kuru kuru mu yiyosun :D
Ben Makarneksi makarnalıktan kurtarıp ramenliğe terfii ettirdim biraz, en azından böyle daha iyi :D
Yani paket ve kutu ramen alıyorum genelde :D

-dizikolik-
21.01.14, 13:36
Ramen de zaten çorbalı makarna yavrum , sulu sulu yiyosun kuru kuru mu yiyosun :D
Ben Makarneksi makarnalıktan kurtarıp ramenliğe terfii ettirdim biraz, en azından böyle daha iyi :D
Yani paket ve kutu ramen alıyorum genelde :D

Ama bu nasıl bir anlatım :D bir defa onun hamuru farklı :D

HeeChuLia
21.01.14, 13:44
Ama bu nasıl bir anlatım bir defa onun hamuru farklı

Şimdi hamurunun farklılığına mı giricez yoksa makarneksi nasıl en iyi şekilde hazırlayıp , ramen bulamayanlara alternatif olarak sunabileceğimizi mi konuşucaz ? :D

Görünüşte ikisi de makarna , sulu olup olmaması ilk etapta bişeyi değiştirmez :D
Ramenin farkı hamurundan ziyade , sulu olarak tüketiliyo olması :D
Bende bu ramene benzemeye çalışan makarnayı , gerçekten ramene benzettim :D
Ramen bulamayanlar hiç değilse bu şekilde tüketebilirler , ben öyle yapıcam şahsen :D

yolgezer
21.01.14, 16:52
Resimde pek sulu durmamış ama sulu yani


merak etme sulu olduğu taaaa burdan da görünüyor :D da seninkiside pek bi boş olmuş :)sadece makarna ve sulu sos var gibi hani bunun maydonoz görünümlü nane kalıntıları hehe ben de bir tane daha var bide onu senin usulünle pişireyim bakalım ortaya ne çıkacak :hm:

yalnız geçen gün bişey keşfettim şu meşhur çorba markasının "para para" (adı bile hoş ):zipir: tarifli çorbasında da makarna vardı ve gerçekten çok lezzetliydi hatta biz içine biraz evdeki makarnalardan kattık süper oldu böyle karışık bişeylerde deneyebilirsin bence

unutmadan bu çorba gerçekten bahartı olsun içindeki sosu olsun çok lezzetli :zipir:

senin makaranayı görüntüsünden gözüm tutmadı ama neyse bi deneyelim bakalım :P

HeeChuLia
21.01.14, 17:51
merak etme sulu olduğu taaaa burdan da görünüyor da seninkiside pek bi boş olmuş sadece makarna ve sulu sos var gibi hani bunun maydonoz görünümlü nane kalıntıları ben de bir tane daha var bide onu senin usulünle pişireyim bakalım ortaya ne çıkacak

Valla üstü öyle görünüyo gezenti , sosu gayet güzeldi, diyorum ya makarnanın miktarına göre sosu fazla :D

yalnız geçen gün bişey keşfettim şu meşhur çorba markasının "para para" (adı bile hoş ) tarifli çorbasında da makarna vardı ve gerçekten çok lezzetliydi hatta biz içine biraz evdeki makarnalardan kattık süper oldu böyle karışık bişeylerde deneyebilirsin bence

unutmadan bu çorba gerçekten bahartı olsun içindeki sosu olsun çok lezzetli

senin makaranayı görüntüsünden gözüm tutmadı ama neyse bi deneyelim bakalım


Denemiştim diye hatırlıyorum ama sadece o kadar başka bişey hatırlamıyorum :D
Beğenmezsen beğenme nan görüntüsünü , Allah Allah beğendirmeye uğraştık sanki , ben gayette sevdim , tam kıvamında pişti, sosu da güzeldi , hem naneleride vardı :M:
Yenmeyecek durumdan yenecek duruma getirdim işte deneyen dener , denemeyen de yakınmasın güzel değil cart curt diye :zipir:

Bugün gelen nooot : Makarneksi denemek isteyenler mümkünse peynirlisinden başlamasınlar . Sahsen ben.hic sevmedim, bitirene kadar bende bittiimm :D :D

tolga_1
02.03.14, 07:40
Foruma uzun zamandır girmiyorum söz konusu ramen olunca buraya denk geldim :D Benimde uzun zamandır ramen merakım vardı ve yaşadığım yerle alakalı olarak bir türlü bulamamıştım en sonunda bir arkadaşım sağolsun gönderdi her çeşitinden.Markası kungfu ramen şu üzerine sıcak su koyulup yenenlerden.En çok acılı olan sığır etli versiyonu hoşuma gitti.Karidesli olan hakkında yorum yapmak bile istemiyorum :D Ama lezzet olarak beklediğimin altında çıktı hepsi yorumlara bakılırsa kungfu ramenin iyi olmadığı yönünde.Bir dahaki fırsatta leader ramen bulup yiyeceğim bakalım o nasıl olacak :D

tgbnr
02.03.14, 15:50
Bu daa Makarnacığım Pek yakışıklı çıkmış
Resimde pek sulu durmamış ama sulu yani

ay pek bi hoşuma gitti senin bu tarifi görünce denemek lazım hehe

HeeChuLia
02.03.14, 15:54
Hehe dene bakalim tgbnr inan normal halinden daha yenebilir :D

tgbnr
02.03.14, 15:58
Hehe dene bakalim @tgbnr inan normal halinden daha yenebilir

senin tarifinde beğenilmeyen yanları kaybolmuş resmen hehe

HeeChuLia
02.03.14, 16:01
Baaazilarina begendiremedik ama kötünün iyisi oldu dedigin gibi :D bu sekilde seve seve yedim :D anneminde iki gündür başının etini yiyorum ramen diye , yarın normalini yicem insallah :D tgbnr

tgbnr
02.03.14, 18:03
Baaazilarina begendiremedik ama kötünün iyisi oldu dedigin gibi bu sekilde seve seve yedim anneminde iki gündür başının etini yiyorum ramen diye , yarın normalini yicem insallah @tgbnr

sevilecek gibi geldi bana denediğimde daha net bir yorum yazarım ama güzel duruyor :D ramen mi onu nasıl yapıyorsun baya hamaratsın sen canım ya :D

HeeChuLia
02.03.14, 18:07
Hehe inşallah seversin :D tgbnr . Hehe hamaratimdir aynen :D noodlela kendim de yapiyorum ama bu bahsettiğim Indomie ramen :D bizim evin etrafındaki marketlerde bulabiliyorum istedigim zaman , anneme iki gündür al diyorum da çıkamadı bi türlü dışarı :D sen bulabiliyo musun ?

tgbnr
02.03.14, 18:13
Hehe inşallah seversin @tgbnr . Hehe hamaratimdir aynen noodlela kendim de yapiyorum ama bu bahsettiğim Indomie ramen bizim evin etrafındaki marketlerde bulabiliyorum istedigim zaman , anneme iki gündür al diyorum da çıkamadı bi türlü dışarı sen bulabiliyo musun ?

aman nazar değmesin sana kuzum :D evet onu görüyorum ama emin olmadığım için alıp hiç yapmadım :D onu önerir misin :D

HeeChuLia
02.03.14, 18:30
Amiin , ayy ne kendini beğenmiş gibi gorundum dimi , tü bana :D tgbnr .
Evet önerebilirim , Leader i çok övüyolar ama ben bulamadım etrafimda. O yüzden Indomie güzel yani annem, ben ve kız kardeşim seviyoruz baya :D hatta buraya bi ara kuzanlerim gelmişti onlarda alistilar , bi tanesi bi almada 20 paket aliyomus ailecek yiyolarmis :D ben Indomie nin ennn cok kutu icinde sığır etli olanini seviyorum :D ve yağını kullanmıyorum normal pakettekilerin. Birazda degistirerek yapıyorum, güzel oluyo valla :D

tgbnr
02.03.14, 18:35
HeeChuLia ne alakası var şimdi hiçte öyle gelmedi bana :D ne annende mi benim hayatta yemez hep bu önyargılar hehe birgün bunu da deneyeyim şimdi olsa yapardım hatta :D kutu değilde normal paket olanları gördüm söylediğin iyi oldu yağını eklemem teşekkürler canım :D bana çok yardımcı oldun :D

HeeChuLia
02.03.14, 18:45
Öyle düşünmemene sevindim Tubi :D kutu olanına Carrefour da rastlayabilirsin , ben ilk ordan almıştım. Seninde etrafinda Carrefour varsa bakabilirsin.
Normal paket aldığında kendi deneyimlerimden tavsiye verebilirim :D
Annem kafa dengidir ya , beraber dizi izleriz , ramen.yapar yerir , k-pop dinleriz :D öyle yani şanslıyım hehe :D tgbnr

tgbnr
02.03.14, 18:58
HeeChuLia ben yarın bi ramen avına çıkayım bi o zaman artık ne bulursam seni tekrar rahatsız ederim :D ne güzel annenle ilişkin ya ben annemle kore konusunda hiç anlaşamam :( kaç defa film izlettim yok beğenmedi gitti :D anneni tebrik ediyorum buradan :D

HeeChuLia
02.03.14, 19:05
Yakın olsaydık güzel olurdu, üç kişinin aşılaması daha etkili olurdu :D tgbnr . Bekliyorum o zaman , ufg iki.gündür canım istiyodu bide üstüne bu konu, aahh anneeaaaa markete.giiittt :D

tgbnr
02.03.14, 19:10
Yakın olsaydık güzel olurdu, üç kişinin aşılaması daha etkili olurdu @tgbnr . Bekliyorum o zaman , ufg iki.gündür canım istiyodu bide üstüne bu konu, aahh anneeaaaa markete.giiittt


gerçekten ya keşke yakın olsaydık :D annemi de belki ikna ederdik :D sabahı nasıl etcez bilmiyorum valla benim de canım çok çekti :D

HeeChuLia
02.03.14, 19:24
Ahahaha rüyalarımıza girmezse iyidir :D bi bakiyomusuz ramen ağaçları, ramen irmaklari , ramenden bi güneş ahahdkshsk :D kiz gorende bizi deli sanacak, rameni kore ile alakalı oldugundan değil gerçekten sevdigimden yiyorum ve yiyeceğiz hehehe :D dimi Tubi tgbnr

tgbnr
03.03.14, 08:28
Ahahaha rüyalarımıza girmezse iyidir bi bakiyomusuz ramen ağaçları, ramen irmaklari , ramenden bi güneş ahahdkshsk kiz gorende bizi deli sanacak, rameni kore ile alakalı oldugundan değil gerçekten sevdigimden yiyorum ve yiyeceğiz he dimi Tubi @tgbnr

ramen ağaçlar hehe şükür sabaha sağlam çıktım hehe şimdi gidip ramen alcam büyük bi olasılıkla da ramen bağımlısı olcam hehe artık nice ramenli sohbetlere hehe

HeeChuLia
03.03.14, 08:56
ramen ağaçlar şükür sabaha sağlam çıktım şimdi gidip ramen alcam büyük bi olasılıkla da ramen bağımlısı olcam artık nice ramenli sohbetlere



Ahaha bende de bişey yok çok şükür hehe
annemi göndermenin yollunu bulucam hehe
Bağımlı olma be , damardan alması zor olur :M:

tgbnr
03.03.14, 08:59
Ahaha bende de bişey yok çok şükür
annemi göndermenin yollunu bulucam
Bağımlı olma be , damardan alması zor olur

annem almam dedi anlayacağın bana kaldı hehe ağızdan alsam yeter ne damarı töbe töbe hehe

HeeChuLia
03.03.14, 09:09
annem almam dedi anlayacağın bana kaldı ağızdan alsam yeter ne damarı töbe töbe


ahahaavdsjdskslfhdj :M: Allah seni Tubi :M:
İlk alan kim olursa haber versin :M:
tgbnr hahhaa annem aldı geldiii :D sen ne alemdesin ? :D

tgbnr
04.03.14, 16:53
İlk alan kim olursa haber versin ben daha bugün aldım ve senden tarif istiyom kuzum :D
ilk alan sen oldun tebrikler hehe

ben daha bugün aldım kutu göremedim senden tarif istiyom :squint:

HeeChuLia
04.03.14, 17:17
Hehe ben ikinci kez yaptım :D bugun yaptığımı , biraz kırmızı etle yaptım ama :D etleri (kırmızı etle yaptım ben ama tavuk etiylede yapabilirsin ben onunla da yapıyorum) ufak ufak dogradim , sonra haşladim bi güzel, haşladigim suya daha sonra rameni.ekledim , yagini koymadim ama. Ben çok pişmiş seviyorum rameni , az pisince plastik gibi geliyo bana çünkü :D sonra da büyük bi kaseye aall ve yee :D
Bi de mesela evde pişmiş tavuk varsa onlari minik minik parcaliyorum , ramen piserken ocaktan almaya yakin içine atıyorum. Tavuk suyu.varsa onunla pisiriyorum rameni ya da.tablet atıyorum oyle de.guzel oluyo :D
Bazen salam dograyip pisiriyorum, uzun.uzun kesiyorum salamlari atiyorum icine ohh :D
Mesela bidee hazir tavuk baharatlari oluyoya , fırın posetiyle firina attiklarinda , paprikali, acılı, soğanlı falan , onlarla da pişiriyorum ozellikle paprikaliyla seviyorum :D şimdi çok dağınık bi anlatim oldu ama isin özünü kavramissindir :D tgbnr

tgbnr
04.03.14, 17:29
HeeChuLia off ne zor nickin senin hehe anladım canım çok teşekkürler gidip yapayım şimdi :D paketten çıkan sosların hepsini döktün mü se onu merak ediyorum :D

HeeChuLia
04.03.14, 18:56
Yağ haric aynen , ikisinide kullaniyorum biri acı baharat he az olanı :D tgbnr benim.nickim zor degil sen zor.nick.gormemissin :D

çikolatanın'-'uykusu
05.03.14, 02:26
5M migroslar'da Kung Fu Ramen satılıyor,kırmızı paketli sığır etli baharatlı olan ramen çok güzel. Diğerlerini beğenmiyorum.

Kiler'de,Beğendik(büyüklerinde)'te Indo-mie var onun da körilisi süper..
Dana etlisi de acı sevenler için ideal.

Leader Ramen de güzel bir defa yedim onu diğerlerine göre biraz daha büyük noodle lezzetliydi.

favorim kung fu ramen sığır etli baharatlı ve indo mie körili .. ne kadar yediğimi ben bile bilmiyorum :)

HeeChuLia
05.03.14, 04:13
Kungfu ramen pahalı ama . Bi kutusu 4 liraya yakın. Leader ramene hic rastlamadım onu denemek istiyorum bende :D
Indomie ninde dediğiniz gibi dana etlisi favorim acılı acılı :D
çikolatanın'-'uykusu .

tgbnr
06.03.14, 12:33
Yağ haric aynen , ikisinide kullaniyorum biri acı baharat he az olanı @tgbnr benim.nickim zor degil sen zor.nick.gormemissin

gördüğüm en zor nick senin ben anlamam hehe tamam ben daha yapamadım ya bi nasip olmadı ramen yemek ben garibe hehe

HeeChuLia
06.03.14, 14:47
Ben seni gördüğüm her zor.nickte etiketlicem , bakalım en zor benimmiymis :D
Ayrıca ne uyuşuksun be kac gun oldu, benim ramenler bitti sen hala yapican daa yicen deee oohoo :D tgbnr

tgbnr
07.03.14, 17:39
Ben seni gördüğüm her zor.nickte etiketlicem , bakalım en zor benimmiymis
Ayrıca ne uyuşuksun be kac gun oldu, benim ramenler bitti sen hala yapican daa yicen deee oohoo @tgbnr


neden mi yapamadım kendime makarna yaptım kaç gün onu yedim biliyon mu sen hehe üstüne bi de ramen yapsam kesin sevmezdim hehe inş yarın yiycem hehe etiketlede göreyim o etiketleri senin gibisi yok buralarda hehe

HeeChuLia
07.03.14, 17:55
Aahh yavruumm kiyamam sanaa :D ogrencilik zor iş piirim :D hala yarin diyo yaa :D ahaha bekle seni bi nicke etiketliyorum :D tgbnr

tgbnr
07.03.14, 18:02
Aahh yavruumm kiyamam sanaa ogrencilik zor iş piirim hala yarin diyo yaa ahaha bekle seni bi nicke etiketliyorum @tgbnr


valla zor iş hehe yarın yiyim dur bugün bi ara vereyim içim dışım makarna oldu sanırım hehe gördüm gördüm hemen de bulmuş ya hehe

HeeChuLia
07.03.14, 18:16
Yoğurtlu makarna , salçalı makarna , makarna salatası :D makarna.ve türevleri :D ben yiyemezdim yaa , valla iyi dayaniyosun :D tgbnr

Firuz
01.05.14, 21:38
Valla şu ramenin tadını ben de çok merak ediyorum. Öyle iştahlı iştahlı yiyorlar ki tok da olsan acıkıyorsun. Bugün evde ramen yapabilir miyim diye araştırken tesadüfen bir bilgiye rastladım. İstanbul Eyüp de bir market açılmış bir çok kore ürünü satılıyormuş metal çubuklardan ramene kadar, kimçiye kadar, pirinç kekinden gimbab yaprağına kadar, Kore usulü soya sosundan k-pop ürünlerine kadar, Kore usulü makarnaya kadar ne ararsan varmış. Ah deli olucam daha bir kaç gün oldu İstanbul'dan döneli bileydim giderdim..:D: Biraz geç oldu ama olsun aklımda bir daha ki sefere hem taksim gaya'ya hem Eyüp deki o markete mutlaka gideceğim..:D:

Sadece Kore yemekleri ürünleri satıyorlar. Gitmek isteyenler için açık adresini ekliyorum, ama ne alırsanız şunu aldım bunu aldım yedim beğendim beğenmedim diyeceksiniz..:D: Sitenin linkini de vermek isterdim ama burada başka linklere izin yok. O yüzden Smart market Kore falan yazıp aratırsanız bulursunuz siteyi.

Fiyatlar bence çok uygun. Tek kötü yanı sitenin dil seçeneği yok sadece Korece yazıyor. Birde faaceebook adresi de var "Smart market - Kore yemek malzm." olarak geçiyor. Orada Türkçe bilgilendiriyorlar..:) Ayrıca şubeleri de varmış İstanbul da, kopyaladım olduğu gibi yapıştırıyorum feysden "Ihramur kuyu mah, Safi sok, no 21a, 1 kat, umraniye, tepe ustu.Kemer burgaz da merkez var" Türkçesi bozuk bunu yazan kişinin ama anlarsınız herhalde..:) Şube adreslerini anlayamadım İstanbul'u bilmediğimden orada yaşayanlar anlarlar sanırım..

Smart Market (Turkey)

Adres: Kemerburgaz Mithatpasa Mah. Istanbul Cad. No: 39 Eyüp / Istanbul

Noobahari
21.05.14, 17:50
7810 annem ramenin pratikliğini fark edince bir sürü almış ve 3 akşamdır yemek budur. Tamam çok sevdimdi zaten ama anne dediğin sevmez böyle şeyler ama kadın benden çok bağlandı bunlara.

ayşe rumeysa
17.06.14, 18:22
migros da bulamadım :question:

Feyza Kky
17.06.14, 18:27
Ramen yemek isteyenler veya Kore yemeklerine dair her şeyi burdan sipariş verebilir

http://www.smartmarket.com.tr/

Leekübra
28.06.14, 21:47
Ya arkadaşlar bende ramen almak istiyorum ama şu sıralar nerden bulabilirim özellikle leader ramen satan bir yer var mı acaba ya ı:gircray: :weird: amuse

propontis
28.06.14, 22:02
Türkçesi yok muydu bunun. Korece bilmiyoruz da üstünüze afiyet. :D

eylül ada
09.07.14, 13:34
arkadaşlar rameni bir türlü bulamıyorum bile var mı:d1 (2):

bhre
09.07.14, 15:26
marketlerde satılıyor kungfu ramen diye ama ben onu sevmedim :(

Cnblue's Melike
10.07.14, 08:53
ben migrosa gitmedim ama metro da aradım bulamadım ama eriste corbası vardı aldımm :giride: markası da nongshim acılı baharatlı ve 3.50 lira.