ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi Film İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > Forumları ara / Arama Sonuçları
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,04 Saniye sürmüştür.
Arama Yap: Mesajları bulunan üye: Betagram
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında(ESKİ KONULAR) 02.07.17, 00:59
Cevaplar: 31
Görüntüleme: 18.900
Konuyu Başlatan Betagram
https://i.hizliresim.com/YN48Rz.jpg...

https://i.hizliresim.com/YN48Rz.jpg (https://hizliresim.com/YN48Rz)
https://i.hizliresim.com/aGX8v5.jpg (https://hizliresim.com/aGX8v5)
https://i.hizliresim.com/XXd8R7.jpg...
Forum: Üyelerimize Özel Bölüm 01.07.17, 23:29
Cevaplar: 7.938
Görüntüleme: 596.194
Konuyu Başlatan Betagram
Paylaştığınız kıssadan hissemizi aldık...

Paylaştığınız kıssadan hissemizi aldık eyvAllah.Her şeyin en iyisini Canabı hak bilir gözümüzle gördüğümüz bile yanıltabiliyor bazı bizi.İçini dışını bilmeden ön yargılı olmamak lazım Allah gözüyle...
Forum: TAMAMLANMIŞ KORE DİZİLERİ İZLEME BÖLÜMÜ 26.03.17, 13:05
Cevaplar: 60
Görüntüleme: 69.681
Konuyu Başlatan Betagram
Son dönemlerde izlediğim ve bu kadar...

Son dönemlerde izlediğim ve bu kadar etkilendiğim nadir dizilerden kesinlikle izlenmesi gereken yılın dizilerinden bir tanesi.
Gerek senaryo gerek oyuncular her bölümünü ayrı heycanla izledim
Ji...
Forum: Bayanlara Özel Forum (Biz bize... ) 13.03.17, 22:53
Cevaplar: 80.094
Görüntüleme: 7.413.391
Konuyu Başlatan Betagram
Öpücüklü namcam psikodur emme izlettirir hehe...

Öpücüklü namcam psikodur emme izlettirir hehe Karizma akıyor paçalarından :zipir:

Namca nın yanında hatunuda sevmiştim ben az biraz donuk olsada :P
Herkeşlerde bi ne izlesem telaşı başlamış bu...
Forum: Bayanlara Özel Forum (Biz bize... ) 13.03.17, 02:01
Cevaplar: 80.094
Görüntüleme: 7.413.391
Konuyu Başlatan Betagram
Selam sayfanın pıtırları çıtırları :) Şimdi...

Selam sayfanın pıtırları çıtırları :)
Şimdi efenim izlediklerimi sırasıyla örnekle beraber umuma açıyorum makas getirin kesecem hehe
Bir adet tay diyarıın bağrından kopup gelme :M:once upon a...
Forum: Lee Jun Ki Fan Grubu / Turkish Fans 08.03.17, 23:44
Cevaplar: 7.704
Görüntüleme: 919.561
Konuyu Başlatan Betagram
:d1 (23)::d1 (24):...

:d1 (23)::d1 (24):...
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 08.03.17, 22:42
Cevaplar: 767
Görüntüleme: 57.282
Konuyu Başlatan Betagram
Sen az çakal değilsin nasıl evden...

Sen az çakal değilsin nasıl evden sepetliyeceğini iyi biliyorsun hatunda rahat rahat kalsın :zipir:
http://68.media.tumblr.com/f7fe8a81196aa92e7a42d3e25e2f0ae0/tumblr_om9rudFIDw1v8t0bjo2_500.gif...
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 06.03.17, 17:18
Cevaplar: 767
Görüntüleme: 57.282
Konuyu Başlatan Betagram
On parmağında on marifet beybimin ama baltayı...

On parmağında on marifet beybimin ama baltayı taşa vurdu yafrum başına iş aldı :P

Olan sekretere oldu adam kaseyi kırdı tersi mers yatıyor gözü döndü tabi patronun cillop gibi arabayı duyunca...
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 05.03.17, 23:39
Cevaplar: 767
Görüntüleme: 57.282
Konuyu Başlatan Betagram
Selamlar sponuz bol olsun :) Dizi çok güzel...

Selamlar sponuz bol olsun :)
Dizi çok güzel başladı
Bu dilbaz hatunu daha önce izledim mi hatırlamıyorum lakin çok beğendim bıcırığı
Kodum mu oturturum kore şubesi hatun hehe Elinin ayarı yok...
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 01.03.17, 21:47
Cevaplar: 1.277
Görüntüleme: 151.660
Konuyu Başlatan Betagram
Hoş geldin seni yeniden görmek ne güzel kuzum :) ...

Hoş geldin seni yeniden görmek ne güzel kuzum :)
İzlediğimde az içimi dökmedim
Etkisinde bu kada kaldığım ve atlatamadığım nadir dizilerden bak aklıma düştü yine yaralarım depreşti :P
Hanlar...
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 24.02.17, 19:53
Cevaplar: 238
Görüntüleme: 22.744
Konuyu Başlatan Betagram
Selamlar sponuz bol olsun :) 7. Bölümü...

Selamlar sponuz bol olsun :)
7. Bölümü izliyorum iki kelam etmezsem çatlıycamo_O
O nası bi oyunculuktur ji sung namcam pert oldum sen ağla ben ağla :crying:
Abi diye dolanan velet mi işledi...
Forum: Şarkı Sözleri 09.02.17, 20:30
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 402
Konuyu Başlatan Betagram
Muhteşem bi ost dinlediğimden bu yana eskitmedim...

Muhteşem bi ost dinlediğimden bu yana eskitmedim hala dinlerim kadife seslim çok naif:d1 (14):
Emeğine sağlık :df:
Forum: Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 31.01.17, 14:31
Cevaplar: 238
Görüntüleme: 22.744
Konuyu Başlatan Betagram
Selamlar :) İlk bölümü izledim ama nası izledim...

Selamlar :)
İlk bölümü izledim ama nası izledim
Ekrana yapışık dişler birbirine kilitli eller ovalanıyoro_O
Bölüm sonunda anca çözülüp kendime geldim hehe
Bu ne muhteşem bi senaryo ne muhteşem...
Forum: Uzakdoğu Müzik Sohbet 31.01.17, 02:03
Cevaplar: 5.811
Görüntüleme: 807.886
Konuyu Başlatan Betagram
http://www.youtube.com/watch?v=vEPhXteeLOQ

http://www.youtube.com/watch?v=vEPhXteeLOQ
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında 31.01.17, 01:37
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 3.895
Konuyu Başlatan Betagram
Bencede arkası yarım Üstadın repliği ile nokta...

Bencede arkası yarım Üstadın repliği ile nokta koyyorum Arkadaşlar gelmeyin tünelin sonu :M: :M:

Aman aman elemtere fiş :P
Onu hiç hatırlatma daş gibi namcalara saçaklı hatunları reva...
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında 31.01.17, 01:10
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 3.895
Konuyu Başlatan Betagram
Bi kaç güne sığmaz ya adını neyse koyalım :7: ...

Bi kaç güne sığmaz ya adını neyse koyalım :7:

Heleki sen üstat tez yaptın hehe Özlendi gamzeli namca deliye her gün bayram kuzum :M:Bu sene namcaların yılı bir diziyle yetinmiyolar bahtları...
Forum: Ünlü Röportajları 31.01.17, 00:59
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 4.674
Konuyu Başlatan Betagram
Çok içten samimi bir raportaj olmuş jundan...

Çok içten samimi bir raportaj olmuş jundan beklendiği gibi :df:

En üzüldüğüm nokta bu oldu inş bir gün böyle bir fırsat yakalar :(
Sen yeterki mutlu ol biz her türlü izler destekleriz seni ...
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında 31.01.17, 00:46
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 3.895
Konuyu Başlatan Betagram
Bilemiycem aykoşum yanında değeldim her şey...

Bilemiycem aykoşum yanında değeldim her şey olabilü :M:
Bende çok güldüm aklımda deli sorular ne yaptılar hehe

Aynen öyle çifte bayram gibi oldu doymak kısmında az biraz daha üzerinde durmamız...
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında 31.01.17, 00:37
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 3.895
Konuyu Başlatan Betagram
Hatundan dolayımı vurdun yerden yere namcayı :P...

Hatundan dolayımı vurdun yerden yere namcayı :P Gönül kondu bir .... oda misk gibi koka hehe
Pek bi hanım köylü çıktı hiç yakıştıramadım oysa hiç öyle görünmüyorduo_O
Forum: Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında 30.01.17, 22:00
Cevaplar: 13
Görüntüleme: 3.895
Konuyu Başlatan Betagram
Rain şimdi başka işlerle meşguldur zaman ve mekan...

Rain şimdi başka işlerle meşguldur zaman ve mekan müsait değil
balayında dışarı adımını bile atmıyormuş şekerim hehe
Trt haber ajansı sundu:M:
Forum: Çöp Kutusu 27.01.17, 22:42
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 999
Konuyu Başlatan Betagram
Wonder Girls Dağılıyor, Son Single!! /// 27 Ocak...

Wonder Girls Dağılıyor, Son Single!! /// 27 Ocak 2017 - Yeppudaa (http://www.yeppudaa.com/showthread.php?p=2586316#post2586316)
gülizz; cim iki başlık açılmış top sende :D
Forum: Çöp Kutusu 27.01.17, 21:42
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 999
Konuyu Başlatan Betagram
Aynı başlıktan iki tane açmışşınız ?

Aynı başlıktan iki tane açmışşınız ?
Forum: Güney Kore Güncel Konular, Haberler ve Her şey... 25.01.17, 00:42
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 1.880
Konuyu Başlatan Betagram
Başı bağlansın ama bu hatun olmaz ıh düşünüyorum...

Başı bağlansın ama bu hatun olmaz ıh düşünüyorum bi yol arıyorum olmuyor :P

Ağzını hayra aç şom ağızlılık etme kız başını bağlıyak ama bu hatun olabilemez nayır andre cöddeo_O
Dünden razı ilk...
Forum: Güney Kore Güncel Konular, Haberler ve Her şey... 24.01.17, 20:35
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 1.880
Konuyu Başlatan Betagram
De get güliz işine arabozucuya mı çıkaracan...

De get güliz işine arabozucuya mı çıkaracan beybimin adını bende haberi duyduğumdan mütevellit junuma cebelleş olmasın diye dua ediyorum daha iyilerini alacam paşama ben :M:
Hem ha neul le yaşı...
Forum: Uzak Doğu Magazin Haberleri 19.01.17, 22:49
Cevaplar: 37
Görüntüleme: 8.563
Konuyu Başlatan Betagram
Ayrılık haberlerini beklerken evlendiler bile...

Ayrılık haberlerini beklerken evlendiler bile hehe
Uzatmalı sevgililer daha kaç gün oldu evleneceğiz diyeli hönk
Bu hızla pek yakında bir kaç güne 3 4 aylık mutluluk haberleri gelebülü hazırlıklı...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 
HIZLI ERİŞİM
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:32.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance