ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi Film İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > YEPPUDAA DİYARINA HOŞ GELDİNİZ > Üyelerimize Özel Bölüm > Sorgu Odası / Sorgu Odasının 91.Konuğu "princess of Korea"
Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama
Alt 22.05.13, 22:57   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #21
princess of Korea
aktif üye
princess of Korea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Tayfa™© kalfa
Mesajlar: 493
Alıntı:
kimim bilmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Nestin kurbanını çok merak ediyordum o meşhur çırakmış
Bize de soru bombardımanı düşer, haydi anam bismillah
meshur cirak guzel lakap baslasin bakalim

Öğrenci misin? öğrenciysen kaçsın? ün.se hangi bölüm (adın ne)
Adim Maide Ögrenciyim lise sonda bitti universite sinavina girdim sonuclar 13 haziranda aciklanacak bakalim hayirlisi
Yemek yerken seni izleyen birini fark ettin ne yaparsın
ilk merak ederim niye beni izliyor ama yemek yerken genelde konsantre oldugumdan pek arketmem bide pek hanim hanimcik yerim bir yerim kirlenmez
Heyecanı sever misin yoksa daha çok örgü mü ilgini çeker
heyecani severim ama örgude ördum ortalardayim heralde

Sevmediğin insanlara tavrın nasıldır? ''sevdiğimi göklere çıkarır, sevmediğimi dibe sokarım'' gibi benzer bir felsefen var mıdır ?
eger sevmiyorsam ama yanimizda 3. bir kisi varsa saygimdan sevmedigim kiye 3. kisinin yaninda kirici kelimeler yada yerin dibine sokmalar yapmam soguk dururum yani ama sevdiklerimide el ustunde tutarim

Öğrenci hayatın boyunca kurşun kalemlerin tepelerini kemirdiğin olmuş mudur
guzel soru benim kemirmedim ama arkadasim sagolsun ekmek arasi yapip yiyecek kadar kemirirdi
Sana mutluluğun resmini çiz deseler, dediler, dedim ne çizerdin ?
mutlu aile arkadaslarim ve isim olurdu heralde
Kendini en az 3, en fazla 5 cümleyle anlatır mısın
cumlemi kelime yetmezmi la
¨cok sakaciyimdir
bazen ise sakarimdir
genelde sevilen bir tipim
arkadaslarima sormak lazim aslinda


Bir gününü özet geçebilir misin
Sabah okula git öglen geri dön magazaya ugraririm genellikle sonra eve gelirim ev temizlencekse temizlerim (annem calisiyor) eger yoksa pcye bakrim tv ödev derken babamlar isten gelir onlarla otururuz sonra gece 1 -2 gibi uyurum

Nasıl bir tarzın vardır
guzel oldugunu dusunuyorum gunune ve o anki durumuma göre
degisiyor tarzim

Sıkıcı gelen izlerken uyukladığın filmler var mıdır? ne konusu işlenir ? (veya dizi)
ya genelde basindan SIKICI baslayan dizilerde bazen polisiye yada dram olunca izlemeyi sevmiyorum yada o dramlardan etkilenme korkusudur uyuklamam ama kapatirim

Mutlaka izle dediğin film ya da dizi önerin var mıdır
smile you yu izle daha varda suan aklima isimleri gelmiyor

Şimdilik bu kadar oldu, soru sorma yeteneğimi geliştiriyorum sayenizde
Zorlanmazsın inşallah zorlanırsan zorlanma
Hıı bak az kala unutuyordum çıraklıktan kalfalığa nasıl geçiş yapıyorsun ne yapıyorsun hep merak etmişimdir
pek zorlanmadim valla o ustalarin insafina kalmis bir olay özel olarak yaptigim birsey yok
Kolay gele sana @princess of Korea
sagolasin
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
vay artiz çırak
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
açık savaş ilan ediyon ama
hee ben öyle demedim ama sen öyle anladiysan
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bizde tayfaca yemek yerken başka bişey farketmeyiz
buna katiliyorum
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
şu sıralar pasifleşti iyice silkelemek lazım bir


benimi silkeleyeceniz
Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu nasıl bi sorudur nest iğrençsin yaa Durr bende sorularımı kapıp getireyim
getir getir
Edit:
Sorularımı yüklendim geldim Buyurunuz Princess hanım
tesekkurler sevgi hanim

Part 1 (küçükken)
1. Küçükken nasıl bir çocuktun? evimizi biri kirletince hemen kirlenen yeri temizleyen uslu ve cici
2.Küçükken unutamadığın korkunç bir anın?yuzmeyi cok severdim ve babamlarla arabada bir tatil yerine giderken yani ben 5 yada 6 yasindayim yolda kayalarla dolu bir denize girim diye tutturunca babamda kiyamamis durmus ve ben denize girmisim ama ciktintan sonra her yerim cizik ve kaniyordu ama ben ona ragmen mutluydum yuzdum diye daha cok var aslinda 1 tanesi cok komik onu bir ara anlatirim


3.Küçükken ne olmak isterdin?
Avukat

4.Küçükken yaptığın en büyük delilik?
essege bindim ve dustum
5.Küçükken en sevdiğin oyun?
saklambac
6.Küçükken en çok dinlediğin şarkı?
mini mini bir kus heralde heh
7.Küçükken en çok hangi dersten başarılıydın?

her derste aslinda ama matematigim hep yuksekti
8.Neden ilk 7 soru küçüklüğünden gelmiş olabilir?
cocukluguma dönmem ve sizin beni daha iyi tanimaniz icin yada beni hasta etmek icin

Part 2 (Büyükken)
1.Büyükken mi dünya güzel küçükken mi ?
her yasin guzelligi var ama kucukken vurdum duymazlik guzeldi hic birseyin sorumlulugu yoktu

2.Büyükken küçük olmak istedin mi hiç?
evet..
3.Büyükken .......'yı gezicem ...... .ile gidicem.........gelmesse.........ile gidicem
buyukken koreyi gezicem arkadasim ile gidicem ama gelmesse telefonumla gidecem h bulamadim adam akilli bisey


Part 3 (......den/dan)
soru1: Uni okulundan iceri girdikden/dan sonra büyüdüğümü anladım
soru2:.yalandanden/dan nefret ederim
soru3:annemdenden/dan çok şey öğrendim
soru4:.klasiktenden/dan cok popdinlemeyi çok severim
soru5:okulden/dan çoktatili severim

----------------------
Kolay gelsin canım
kendimi sinavda gibi hissettim

Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Olmasını isterdim ama yok
Ayrıca, laf aramızda aslında bu sorular ç/alıntı Şeyyy yani aslında önceden bana sorulan sorulardan aldım da
m.pınar 'ı tanıyo musun eski üyelerden Yepp'den ayrıldı .. Onun sorularıydı
guzel sorulardi sevgim umarim cevaplar tatmin edici olmustur

Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1. Gençlik nereye gidiyor?
bilmem bir yere mi gidiyorlar hazir toplanip bir yere gidiyorken bizim cöpleride atsinlar
2. Haftanın Konuğu Olmak Nasıl Bir Duygu ?
suc islemisim ve sagli sollu sorularla cevap bulmakla geciyor iyi heralde
3. bana kahvaltını anlat
cay yumurtali sucuk zeytin peynir ekmek bazen recel

4. sandaletle yürürken ayağının altına taş giriyor ya nasıl bir duyğu
cok ama cok kötu sinir oluyorum bide sivriyse aniden batiyor
5. ayakkabıdan ciyik ciyik sese alerjin var mı
var onuda sevmiyorum


6. büsküvünü çaya bandırırken kırılıp çaya düştü mü hiç
evet ve bu yolda cok cayi seyit verdim
7. Süt tatlıları yapmayı biliyo musun?
evet guzelde yaparim
8. Sütlaç sever misin?
eger yapan annemse evet
9. peki ya lahmacunu
kesinlikle favorim
10. Profilini ziyaret eden 5 kişiyi yorumla
uu bu zormus¨
1 nets deli doolu benim kafadan bir kiz
2sevgi pek samimi ve cok sevdigim
3inar ikizim olur
4Princkeki yeni yeni tanisiyoruz
5 kimim bilmiyorum sevdigim tatli kiz
kendisi
6Kelebegim kayip yok ortalikta


hadi canım kolay gele
sagolasin

Dip not suan bunlara cevap verdim 2 saat kadar yokum sonra kalanlara cevap verecem


Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
-Hayatında hiç ciyik ciyik diye bi ses duydun mu
ben onun demek istedigini anladim tam olarak ayakkabi ciyiklamasada hani spor ayakkabilar duz fayansbir zeminde yururken yada ayagini yere sure sure giderken ayakkabidan tuhaf sesler cikar ya isle o ciyik ciyik demi nest


Alıntı:
pirinckeki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Vuhuu üçtür sorgu odasına hep favori üyelerim geliyo normalde hiç uğramazdım buraya da konu sizsiniz simdi öhöm öhöm başlıyorum
hosgeldin basimizin ustunde yerin var

Hiç seni istemeye gelen oldu mu ? Hehe iddiali bir soruyla baslayayim dedim

tam damardan girmissin ve acikliyorum evet 5-6 isteyen oldu ama annemler zaten dedi kizimiz kucuk okuyacak buyuk adam olacak bence pasaport olunca sayilari artiyor

Genelde ne tarz giyinmeyi seversin?
Sade ve SIK bazende spor yani gune ve gidecegim yere göre degisiyor

Cok gitmek istedigin bir yer var mi?

Kore

Hic tatmadigin ama tatmak istedigin yemek var mi?
hic dusunmedim ama sushi ola bilir cesaret edebilirsem tadacan birgun

Gozlerin ne renk olsun isterdin?
yesil
Obur biri misin yoksa sende yemeyi sevmeyenlerden misin?
yemek yemegi bende severim ama obur degilimdir

Off yaa yiyorum ama hic kilo alamiyorum diyenlere senin de bi tane cakasin geliyo mu?
evet geliyor ve helede kilo alipta öyle diyenlere ucan tekme atasim geliyor

Gizemli buldugun bir ulke var mi? Misir falan gibi mesela
Valla bence Finlandiya cok gizemli hergun yeni birseyi cikiyor bu ulkenin

Cevrendeki insanlari neye gore secersin?
önce saygili ve duzgun bir insan olmasi gerkiyor cevremdekilerin vede guvenmem lazim sonrasi kendiliginden geliyor zaten

Sende lokum ister misin yollayayim

eveett nerden yolliyacan bakim kargo cok pahali olur annemler 1 hafta sonra turkiyeye gelcekller onlara verirsin artik


Devami reklamlardan sonra
beklerim



alin hadi size kiyak gectim etiketleriniz nestkuik svgfb kimim bilmiyorum pirinckeki
princess of Korea isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 22.05.13, 23:18   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #22
pirinckeki
EXO Sorumlusu
aktif üye
pirinckeki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: EXO Planet ☆
Mesajlar: 3.683
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
edaalara gel
E tabi
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
isteriz
İste yeter ki
Nest cevaplamaya baslamis valla dur ben azicik soru dusunem de gelem
pirinckeki isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 22.05.13, 23:20   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #23
pirinckeki
EXO Sorumlusu
aktif üye
pirinckeki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: EXO Planet ☆
Mesajlar: 3.683
Lokumlari lokumun anavatani afyondan yolluyorum
pirinckeki isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 00:18   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #24
svgfb
FENERBAHÇEM..
joker
aktif üye
svgfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Saraçoğlunun bööründen :))
Mesajlar: 10.067
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
buyukken koreyi gezicem arkadasim ile gidicem ama gelmesse telefonumla gidecem h bulamadim adam akilli bisey
Arkadaşın gelmezse beni al telefonu nidicin
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kendimi sinavda gibi hissettim
İyi oldu iyi Güzel cevaplardı princess komavo
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben onun demek istedigini anladim tam olarak ayakkabi ciyiklamasada hani spor ayakkabilar duz fayansbir zeminde yururken yada ayagini yere sure sure giderken ayakkabidan tuhaf sesler cikar ya isle o ciyik ciyik demi nest
Ben anlamam o ses bu ses sesin çıkarttığı ses ciyik ciyik ciyik
Tekerleme gibi oldu buda
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
alin hadi size kiyak gectim etiketleriniz @nestkuik @svgfb @kimim bilmiyorum @pirinckeki
EyvAllah canım

Soru:
FenerBahçem kupa aldı sen ne hissediyosun bir 6S'li olarak?


svgfb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 00:22   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #25
kimim bilmiyorum
aktif üye
kimim bilmiyorum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Block BBC ♥ Seventeen Carat ♥
Mesajlar: 3.477
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Adim Maide
Cidden ne kadar uyumlusunuz siz ya diğerlerinin isimleri de böyle mi maide seide
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
cumlemi kelime yetmezmi la
¨cok sakaciyimdir
bazen ise sakarimdir
genelde sevilen bir tipim
arkadaslarima sormak lazim aslinda
Gerek yok aslında anladım ben
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sabah okula git öglen geri dön magazaya ugraririm genellikle sonra eve gelirim ev temizlencekse temizlerim (annem calisiyor) eger yoksa pcye bakrim tv ödev derken babamlar isten gelir onlarla otururuz sonra gece 1 -2 gibi uyurum
Dolu yaşıyormuş'sun çiçça
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
smile you yu izle daha varda suan aklima isimleri gelmiyor
Çokmuş bölümü sankim bakayım canım sağ ol
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sagolasin
Rica ettim ben teşekkür ettim

Edit: Merak ettiğim bir şey olursa uğrarım yine, zor olmasına dikkat edeceğim

kimim bilmiyorum isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 00:30   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #26
svgfb
FENERBAHÇEM..
joker
aktif üye
svgfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Saraçoğlunun bööründen :))
Mesajlar: 10.067
Alıntı:
kimim bilmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cidden ne kadar uyumlusunuz siz ya diğerlerinin isimleri de böyle mi maide seide
Yok kııız diğerleri hep ayrı telden
Canan-Neslihan-Nurgül-Merve-Seda-Sevgi

Princess Sana Soru:
İsimler arasındaki 7 benzerliği bulunuz..

svgfb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 01:13   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #27
princess of Korea
aktif üye
princess of Korea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Tayfa™© kalfa
Mesajlar: 493
Alıntı:
pirinckeki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Lokumlari lokumun anavatani afyondan yolluyorum
Afyondansa hayir diyemecem
Alıntı:
kimim bilmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cidden ne kadar uyumlusunuz siz ya diğerlerinin isimleri de böyle mi maide seide
hic dikkat etmemistim guzelmis
Alıntı:
kimim bilmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Edit: Merak ettiğim bir şey olursa uğrarım yine, zor olmasına dikkat edeceğim
beklerim zor olsun ben zoru severim
Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok kııız diğerleri hep ayrı telden
Canan-Neslihan-Nurgül-Merve-Seda-Sevgi

Princess Sana Soru:
İsimler arasındaki 7 benzerliği bulunuz..
hepimiz tayfa uyesiyiz deliyiz , yemek hastasiyiz ve cilginiz daha sayammi
Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
FenerBahçem kupa aldı sen ne hissediyosun bir 6S'li olarak?
yani Sonucta SAMPIYON olmus bir takimin taraftari olarak feneve birazcik teselli ikramiyesi kyi oldu diye dusunuyorum tebrikler
princess of Korea isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 15:36   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #28
nestkuik
aktif üye
nestkuik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Tayfa™©
Mesajlar: 6.076
Alıntı:
kimim bilmiyorum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cidden ne kadar uyumlusunuz siz ya
biraz öyle oldu

Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Canan-Neslihan-Nurgül-Merve-Seda-Sevgi
ama semanur senanuru unutmuşun sen

Alıntı:
svgfb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Princess Sana Soru:
İsimler arasındaki 7 benzerliği bulunuz..
sorudan soru doğar

Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yani Sonucta SAMPIYON olmus bir takimin taraftari olarak feneve birazcik teselli ikramiyesi kyi oldu diye dusunuyorum tebrikler
cevap vermeycem cevap vermeycem sakinim sakinim

Alıntı:
pirinckeki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Lokumlari lokumun anavatani afyondan yolluyorum
ah lokum lokum canım çekti şimdi ya

Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
2 saat kadar yokum sonra kalanlara cevap verecem
olsun bekleriz biz
nestkuik isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 15:48   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #29
Kızgın Kelebek
aktif üye
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 6.062
Bende geldim
Soru bulup geleceğim

Kızgın Kelebek isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.05.13, 15:50   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #30
svgfb
FENERBAHÇEM..
joker
aktif üye
svgfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Saraçoğlunun bööründen :))
Mesajlar: 10.067
Alıntı:
princess of Korea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tebrikler
Teşekkürler
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ama semanur senanuru unutmuşun sen
Omo omo ottukee Kesin beni yaa
Alıntı:
nestkuik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sorudan soru doğar
Bakalım doğar mıymış Cevabı Princess versin

Princess Soru:
*Komşusu Nasrettin Hocaya kazan doğurdu hoca dediğinde hocamız kazan doğurur mu hiç demiş.. Peki nestin dediği olur mu? Soru soruyu doğurur mu?

svgfb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Konu Kapatılmıştır

Etiketler
princess of korea

Seçenekler Arama

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:26.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance