ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi Film İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > Güney Kore Hakkında Her şey... > Güney Kore Güncel Konular, Haberler ve Her şey... / So Ji Sub ve Son Ye Jin 16 Yıl Sonra Yeniden /// 13 Nisan 2017
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Arama
Alt 22.04.17, 20:36   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #51
misamisa
So Ji Sub Sorumlusu
aktif üye
misamisa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Turkish SONİCé
Mesajlar: 7.522
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kalp dayanmaz diye mi korkuyorsunuz ? Ben de ömrümde döktüğüm tüm gözyaşlarımı toplasam misaya döktüğüm etmez sanırım
aynen öyle, adamın acı çekmesine dayanamıyorum ben ondan çok sürünüyorum izlerken izlemek istiyorum ama, bi ara bakıcam tekrar ordaki sevimliliği de ayrı yeri apayrıdır misanın. en çok ağladığım ilk dizi misa ikincisi de yine ji sub ın Road no 1. dir belki misadan çok ağladım bilmiyorum ne çektiriyolar yoboma ya venüs gibi komedi dizide bile acı çekti az da olsa ama onu bekletme bence çok eğlenceli karakterler de süper ben ikinci kez izledim ve daha da izlerim yeni diziler gelene kadar
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ovvvv. Olur ya dozu kaçırırım falan hiç risk almayayım bence ben Bence tam aradığınız türde biriyim ben. Çok severim ama saygı duyma gibi sevme. Aşk yok
yok yok takılıyorum sevildiğinde mutlu olurum tabi sahiplenilmesi dışında herşeye tamam
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aynen öyle isimden bir sıcaklık geldi zaten. Forumda ilk gördüğümde de en güzel ismi kapmış demiştim
aslında iki anlamlı misanın biri dizi misadan 2.misa da DEath note'daki amane misa nın misası üye olduğumda ne nick olsa diye düşünürken tek misa alınmıştı bende çifter yaptım
böyle daha güzel oldu sanki
misamisa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 24.04.17, 20:00   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #52
Ayşenur
aktif üye
Ayşenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 876
Alıntı:
misamisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
onu bekletme bence çok eğlenceli karakterler de süper ben ikinci kez izledim ve daha da izlerim yeni diziler gelene kadar
Bu dönemi kapatır kapatmaz başlayayım öyleyse

Alıntı:
misamisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yok yok takılıyorum sevildiğinde mutlu olurum tabi sahiplenilmesi dışında herşeye tamam
Anlaştık öyleyse
Alıntı:
misamisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
DEath note'daki amane misa nın misası
onu izlemedim ben. Anime izlemeyi denedim birkaç kez ama ısınamadım yaa. Biraz da hayran olduğum karakterlerin bir daha bulunamaması hissi kötü geldi sanırım
İkili daha güzel olmuş cidden dolu dolu olmuş
Ayşenur isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 25.04.17, 00:42   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #53
misamisa
So Ji Sub Sorumlusu
aktif üye
misamisa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Turkish SONİCé
Mesajlar: 7.522
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu dönemi kapatır kapatmaz başlayayım öyleyse
eminim seversin
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
onu izlemedim ben. Anime izlemeyi denedim birkaç kez ama ısınamadım yaa. Biraz da hayran olduğum karakterlerin bir daha bulunamaması hissi kötü geldi sanırım
İkili daha güzel olmuş cidden dolu dolu olmuş
benim ilk izlediğim anime kore dizilerinden önce death note izlerdim kısacık bölümleri heyecanla beklerdim zamanında kesinlikle tavsiye ederim o farklı bi anime gerçi bende bi onu bi vampire knight ı izledim o kadar ama death note favoridir.
ve teşekkür ederim bende pek seviyorum nickimi bana hep yobomu hatırlatıyor

misamisa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 27.04.17, 01:26   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #54
Ayşenur
aktif üye
Ayşenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 876
Alıntı:
misamisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kesinlikle tavsiye ederim o farklı bi anime gerçi bende bi onu bi vampire knight ı izledim o kadar ama death note favoridir.
benim izlediğim animeler (zaten iki tane izledim ) böyle dizi konusu gibi basit şeylerdi ve aşırı sıktı. Death Note efsanesini çok duydum ama denemedim hiç. Öyleyse bunu da ekliyorum listeme
Önerilerin için tesekkürler
Ayşenur isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 28.04.17, 23:20   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #55
misamisa
So Ji Sub Sorumlusu
aktif üye
misamisa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Turkish SONİCé
Mesajlar: 7.522
Alıntı:
Ayşenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
benim izlediğim animeler (zaten iki tane izledim ) böyle dizi konusu gibi basit şeylerdi ve aşırı sıktı. Death Note efsanesini çok duydum ama denemedim hiç. Öyleyse bunu da ekliyorum listeme Önerilerin için tesekkürler
death note ta sıkılma ihtimalin yok sanırım zaten hop diye bitiyo bi amane misa karakterini de gör eminim beğenirsin bu farklı bi anime kısa sürede bitirirsin o vakit yorumlarını da beklerim bizim sayfaya gelip yazabilirsin hem ziyaret olur rica ederim

misamisa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Gözyaşlarına Boğan Dizi Yeniden Ekranlara Gelmeye Hazırlanıyor /// 11 Nisan 2017 İlkayTuna Uzak Doğu TV & Sinema Haberleri 19 13.04.17 03:22
Anne Watanabe Yeniden Anne Oluyor! /// 01 Nisan 2017 a.j. Japonya Güncel Konular, Haberler ve Her şey... 1 12.04.17 15:42
Uzun Bir Aradan Sonra Yeniden MERHABA Mira Aramıza Yeni Katılan Üyelerimiz... 5 12.11.12 05:19


Seçenekler Arama

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:55.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance