ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, Falling For Innocence, Asian Drama, Kore Dizileri, Japon Dizileri, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > Yeppudaa Sonu > Bayanlara Özel Forum (Biz bize... ) / Kore dizilerinde en çok neye özendiniz?
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Arama
Alt 19.05.16, 10:22   #11
vDamla
aktif üye
vDamla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Trenzalore
Mesajlar: 1.258
Gıpta ettiğim değilde çok hoşuma giden bir şey; şu ana karakter kızların ayaklarının üzerinde durmak için çok çalıştıkları yeri gelip kendinden ödün verdikleri halleri çalışkan sorumluluk sahibi halleri helal olsun bee dedirtiyor.. Lisede bile part time işte çalışıyorlar vs.
Ama sinir de olmuyor değilim bu hallere çünkü bazı dizilerde bunu çok abartıyorlar resmen küçük emrahtan beter hale sokuyorlar kızdırıyorlar beni
Ve yine kız karakterlerin dövüş sanatlarından birini biliyor olması zor anda cool bir şekilde kendini hatta başkasını savunması havalı
vDamla isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 12:08   #12
Arshi05
aktif üye
Arshi05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: BOGUMMY #TeamTaek
Mesajlar: 37
Ben esas oğlanlardan çok ikinci adamlara gıpta edip duruyorum.Esas oğlanın bile kusuru oluyor da onların olmuyor.Normal hayatta değil karşılaşıp sana aşık olması yanından geçme ihtimalinin bile olmadığı dürüst,sevecen,fedakar,yakışıklı adamları tek kalemde harcıyorlar ya hep içimde ukde.
Arshi05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 13:54   #13
k-b-r-3
aktif üye
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 34
Alıntı:
Arshi05 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben esas oğlanlardan çok ikinci adamlara gıpta edip duruyorum.Esas oğlanın bile kusuru oluyor da onların olmuyor.Normal hayatta değil karşılaşıp sana aşık olması yanından geçme ihtimalinin bile olmadığı dürüst,sevecen,fedakar,yakışıklı adamları tek kalemde harcıyorlar ya hep içimde ukde.
Ben esas oğlanlardan çok ikinci adamlara gıpta edip duruyorum.Esas oğlanın bile kusuru oluyor da onların olmuyor.Normal hayatta değil karşılaşıp sana aşık olması yanından geçme ihtimalinin bile olmadığı dürüst,sevecen,fedakar,yakışıklı adamları tek kalemde harcıyorlar ya hep içimde ukde.

cidden doğru
k-b-r-3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 14:10   #14
yona hime
aktif üye
yona hime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 327
Alıntı:
Arshi05 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben esas oğlanlardan çok ikinci adamlara gıpta edip duruyorum.Esas oğlanın bile kusuru oluyor da onların olmuyor.Normal hayatta değil karşılaşıp sana aşık olması yanından geçme ihtimalinin bile olmadığı dürüst,sevecen,fedakar,yakışıklı adamları tek kalemde harcıyorlar ya hep içimde ukde.
Aynen yaa. İçim bi kötü oluyo benimde. Bende en çok bu ikinci adam mevzusuna takılıyorum.
yona hime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:05   #15
k-b-r-3
aktif üye
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 34
Aynen yaa. İçim bi kötü oluyo benimde. Bende en çok bu ikinci adam mevzusuna takılıyorum. boşuna demiyolar bazen
kızlar çiçektir çiçekler de gübre ister diye

yani bazen hakkaten de kore kızları nerde kendilerine kaba davranan hor gören varsa onu tercih edebiliyolar

---------- Sistem tarafından üst üstte mesajlar birleştirildi. (14:05--> 14:05) YEPPUDAA'YI SEVİYORUM...----------

of şu alıntı yı bi doğru düzgün yapamadım sana cevap vermek istemiştim yona hime
k-b-r-3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:39   #16
yona hime
aktif üye
yona hime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 327
Alıntı:
kbr3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
of şu alıntı yı bi doğru düzgün yapamadım sana cevap vermek istemiştim yona hime
Boşuna üzüyolar güzelim oğlanları
yona hime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:45   #17
k-b-r-3
aktif üye
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 34
Alıntı:
yona hime Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Boşuna üzüyolar güzelim oğlanları
izlemedim izlemeyim o zmn madem böyle haksızlık oluyo
ben de bi otel dizisinden yola çıktım . diğer oğlan çok romantk ince ve düşünceliydi. kız sa kendini aşağılayanı seçti ben de onu konuşuyodum
mm she was pretty ..izlemiycem ! siwon bırakılır mıymış be
Ben en çok ikinci adam olayında siwona üzülmüştüm. Bence asıl çocuktan daha çok sevdi ve de kızı her haliyle o yüzden kim hye jine ayar olmuştum. Tabi she was prettyi izledin mi bilmiyorum

---------- Sistem tarafından üst üstte mesajlar birleştirildi. (14:42--> 14:43) YEPPUDAA'YI SEVİYORUM...----------

allahım gene yapamadım deliricem !!!!

---------- Sistem tarafından üst üstte mesajlar birleştirildi. (14:43--> 14:44) YEPPUDAA'YI SEVİYORUM...----------

keşke daha önce üye olup öğrenseydim iyice daha dün üye oldum burası çok şirin ama ...yazın tam vakit geçirmelik ohhh

---------- Sistem tarafından üst üstte mesajlar birleştirildi. (14:44--> 14:45) YEPPUDAA'YI SEVİYORUM...----------

ama var ya bize esas da lazım deil o yardımcı oyunculardan gelse de yeter ahhhh nerde . onu bulamayanlar da var bizim gibi .kore kızları bulmuş da bunuyo bazen
k-b-r-3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:49   #18
yona hime
aktif üye
yona hime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 327
Alıntı:
vDamla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bazı dizilerde bunu çok abartıyorlar resmen küçük emrahtan beter hale sokuyorlar
Yazını okuyunca aklıma hemen en sevdiğim dizi geldi. Duruma o kadar ayar oluyodum ki kıza gidip para veresim geliyodu
yona hime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:52   #19
k-b-r-3
aktif üye
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 34
Alıntı:
yona hime Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yazını okuyunca aklıma hemen en sevdiğim dizi geldi. Duruma o kadar ayar oluyodum ki kıza gidip para veresim geliyodu
secret garden dan mı bahsediyosun cnm en sevdiğim dizi derken ay dimi dimiii..
k-b-r-3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 19.05.16, 15:52   #20
yona hime
aktif üye
yona hime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 327
Alıntı:
kbr3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ama var ya bize esas da lazım deil o yardımcı oyunculardan gelse de yeter
Aynen ben onlara da razıyım ama etrafta bi tane yok. Olsada bana yok
yona hime isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kore Dizilerinde En Çok Beğendiğiniz İlk 5? kardelennn Romantik Dizi Tavsiyeleri, Önerileri 742 31.01.17 15:01
Sizce Kore Dizilerinin Bu kadar Tutması Neye Bağlı ? TaeYang Oylama - Listeler 77 23.09.16 17:08
Kore Dizilerinde Türklerle İlgili Gördüğüm Tek Şey Chohi Han Kyul Üyelerimize Özel Bölüm 121 29.12.15 22:41
Güney Kore Dizilerinde sevdiğin cümle hangisi? Türkiyeİmparatorluğu Üyelerimize Özel Bölüm 0 10.12.15 00:06
Türk Dizilerinde Ki Kore Esintisi... zhd.cagla Üyelerimize Özel Bölüm 0 13.09.13 21:32


Seçenekler Arama

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +0 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:00.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance