ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi Film İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > YEPPUDAA DİYARINA HOŞ GELDİNİZ > Spoiler Ve Dizi - Film Öneri Bölümü > Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü / Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore /// Spoiler
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Arama
Alt 12.11.17, 18:51   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #141
azby
Y.H.A - Kırık Link Ekibi
Kim Woo Bin Sorumlusu
aktif üye
azby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 5.448
klasik, kızın/oğlanın diğerinin üstüne düşerek dudakların birbirine değmesinden daha aptalca bi kiss sahnesi olamaz diyordum. ama kore sektörü yeniliği ve kendini geliştirmeyi seviyor bu ara malum. daha da kötüsünü yapmayı başarmışlar. gerçekten tebrik ediyorum.


buna rağmen çok iyi bir bölümdün. ben çevirirken çok heyecanlandım ve başından kalkamadım

azby isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 19:10   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #142
Yasminay
yeni üye
Yasminay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 9
Çoooook güzel bir bölümdü yaa black e gülmekten gözümden yaş geldi Sigortacıyı kurtarma bölümü efsaneydi bide adama sen ölmedin mi diyoo koptum yaa adamın yaşayacağı varmış cidden
Yasminay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 19:19   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #143
Yasminay
yeni üye
Yasminay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 9
çok tatlı yaa bi de diyor ki ben kurtarmamak için elimden geleni yaptım ip koptu ben kurtarmadım onu ip kurtardı
Yasminay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 19:51   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #144
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.243
Evet tahmin ettiğimiz gibi Joon ile dedektif aynı kişi değilmiş ,Joon dediğimiz gibi zaten küçükken ölmüş olmalı ,bilekliği de o çocuktan almış da takıyor.Hafıza kaybından tahmin etmiştik. Yalnız en baştaki sahnelere koptum.Yanlışlıkla sigortacıyı kurtarması komediydi adam kaderlerine bırakayım derken daha çok yardımcı oluyor şu baba katili kundakçı ajussiden de olaylar daha dallanıp budaklanacak , diğer tarafda bu bölümden sonra olaylar durulacak gibi ama tecavüzün yeğen üstüne kalmasına inanmadım, kadına tecavüz eden bence hala hallyu star olan çocuk.O da birşey hatırlamıyorum dedi diye üstüne kaldı safın.
Emek verenlerin eline sağlık.

Ek: Üvey annenin kocası mı sevgilisi mi o adamın içinde de ölüm meleği var, allah bilir onun içinde kim var.
Bu arada Joon doktor kadına eskiden kardeşim dedi gerçek kardeşimi yani

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 20:09   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #145
Yasminay
yeni üye
Yasminay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 9
Emeği geçenlere çooook teşekkürler bu diziyi o kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki ha çevrildi ha çevrilecek diye, ışın hızıyla hallediyorsunuz, çok hızlısınız cidden teşekkürler
Her bölümü ayrı bir heyecan hiç sıkılmadan izliyorum bu bölüm yine bir sürü şey çıktı ortaya sigortacı masummuş, kızın joon oppası bizim dedektif değilmiş kızın kapsülü de başka bir ölüm meleğinin eline geçti artık ölümü mualla daha da heyecanlı oldu artık bizim kızı koruyup kollar black yanlız o doktor da ölüm meleği çıktı kötü olduğunu anlamıştım da ölüm meleği olacağı aklıma gelmemişti en çok ona şaşırdım
Yasminay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 20:36   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #146
Wanderer
aktif üye
Wanderer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Ankara
Mesajlar: 146
Doktor kızla katilin ne zaman sahnesi olsa psikopatça şeyler oluyor satırla doğradıya resmen bundan öncede neşter sapladı adam valla Azrail gibi olmek bilmedi Joonla komiser aynı kişi değilmiş benim şaseler gitti artık diziyi izliyorum yani kafa yormuyorum tahmin ettiğim hiç bişey çıkmıyor çünkü sigortacının kurtulma sahnesi zaten koptum ordaki azrailler bile gülüyordu yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz çevirmenler fighting
Wanderer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 21:09   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #147
emine89
Müzik Paylaşımcısı
aktif üye
emine89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: BLUE city
Mesajlar: 4.647
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Üvey annenin kocası mı sevgilisi mi o adamın içinde de ölüm meleği var, allah bilir onun içinde kim var.
O 444'ün aradığı yardımcı ölüm meleği. Siyah giyiniyordu ve motosiklet vardı. Ben oradan onun olduğunu anladım...
emine89 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 21:22   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #148
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.243
Alıntı:
emine89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
O 444'ün aradığı yardımcı ölüm meleği. Siyah giyiniyordu ve motosiklet vardı. Ben oradan onun olduğunu anladım...
İlk onu düşündüm ama bu durumda doktorun da yakın zamanda ölmüş olması gerekir ki onun bedenini alsın, öyle bişey görmedik (heralde, galiba, sanırsam, hatırladığım kadarıyla bişey kaçırmadıysam )

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 21:57   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #149
azby
Y.H.A - Kırık Link Ekibi
Kim Woo Bin Sorumlusu
aktif üye
azby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 5.448
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
şu baba katili kundakçı ajussiden de olaylar daha dallanıp budaklanacak
aynen. kadının yanması bilmem ne üff neler çıkar şimdi onların altından. başıma ağrılar giriyor.
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tecavüzün yeğen üstüne kalmasına inanmadım, kadına tecavüz eden bence hala hallyu star olan çocuk
ben ikna oldum. çünkü babası o kadar pislik ki, oğlu yapmış olmasa bu kdar üstünü kapamaya uğraşmazdı. hem leo yüzü parlayan birini gördüm dedi ya. oğlan da yüzüne spreyi sıktı odada. yani senarist baya açıkladı ayrıntıları.
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu arada Joon doktor kadına eskiden kardeşim dedi gerçek kardeşimi yani
buna şöyle bir açıklama getireyim. altyazıda baya baya my sister yazıyodu. ben de anlamadım ilişkilerini ama kore'de de bizde olduğu gibi kan bağı olmadan abla, abi deniyor ya. belki öyle olabilir. kardeş olmalarına pek ıhtimal vermedim. çünkü kızın anne babası doktor müdahale etmedi diye mi ne ölmüş ya. kız ondan doktor olmak istiyor. bizim oğlanınsa annesi var, fahişe. yani kardeş değiller bana kalırsa.
Alıntı:
Wanderer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Doktor kızla katilin ne zaman sahnesi olsa psikopatça şeyler oluyor satırla doğradıya resmen bundan öncede neşter sapladı adam valla Azrail gibi olmek bilmed
diyorum ya 99 canlı. satır resmen kemiğine saplandı. o hala koşuyor. yersen
Alıntı:
Wanderer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ordaki azrailler bile gülüyordu
çok komikti o sahne. bizimki yakayı ele vermemek için gördüğünü belli edip kızamadı da
Alıntı:
emine89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
O 444'ün aradığı yardımcı ölüm meleği. Siyah giyiniyordu ve motosiklet vardı. Ben oradan onun olduğunu anladım...
ben bambaşka bir ölüm meleği olduğunu düşünüyorum. hatta çok daha uzun süredir o bedende olduğu kanısındayım. bu yüzden doktor kadına yaklaşmış bile olabilir. Ezik daha mülayim bir tipti. bu doktorda daha şeytani bir hava var.
bizim kız doktorla hiç karşılaşmadı ki demek beyaz önlükle ortalarda dolanırken görse anlardı yoksa. o kadar da hastaneye girdi çıktı bugüne kadar.

azby isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 12.11.17, 22:25   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #150
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.243
azby;alıntı yapamıyorum da surdan yazayım leo suçluysa zaten ifadesine neden güvenelim de tabiki suçu başkasına atmaya çalışacak, bence yeğen suçlu değil kız boynunu yirtmis ama ondan sonra çocuk da bayilmis olmalı çünkü hatırlamıyorum diyordu babası da çocuk yaptı sandığından aklmaya calisiyor uyuşturucu kullanınca o yaptı diye dusunmustur leo partide de tıp tip bakıyordu kiza
Sister konusunda da kız ondan büyük duruyor öyle olsa nuna derdi diye düşündüm bilmiyorum o konuda kafam karışık ama kardeş denmez genelde pek

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
FANTASTİK ROMANTİK KOMEDİ Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore / Online Dizi İzle firari_x TAMAMLANMIŞ KORE DİZİLERİ İZLEME BÖLÜMÜ 83 16.12.17 18:28
FANTASTİK ROMANTİK KOMEDİ Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore / MP4 / TR Altyazılı firari_x Paylaşımı Tamamlanan Kore Dizileri 32 13.12.17 14:14
Black Knight: The Man Who Guards Me / Güney Kore / 2017 /// Dizi Tanıtımı bburcuu Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında(ESKİ KONULAR) 18 30.11.17 00:18
Black / Güney Kore / 2017 /// Dizi Tanıtımı bburcuu Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında(ESKİ KONULAR) 17 15.11.17 13:50
Goodbye Mr. Black / 2016 / Güney Kore /// Spoiler gök* Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 47 06.10.17 04:10


Seçenekler Arama

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:59.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance