ŞANLI TÜRK TARİHİMİZi UNUTMAYALIM

Mini Android Uygulama | GÜNLÜK
YEPPUDAA, UzakDoğu Dizileri, Online Dizi Film İzle Seyret
Google Chrome Kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Chrome Kullanınız || BİZE ULAŞIN || Dizi Film Anime TAM LİSTE
Şifremi unuttum?
Geri Dön Yeppudaa > YEPPUDAA DİYARINA HOŞ GELDİNİZ > Spoiler Ve Dizi - Film Öneri Bölümü > Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü / Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore /// Spoiler
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Arama
Alt 03.11.17, 23:46   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #61
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.208
Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şimdi şöyle bişi var; Geçmişte iki tane oğlan çocugu var biri bizim kızın Joon oppa dedigi diğeri küçük olan.. Büyük olan yaşcada bizim kızdan büyüktü geçmişte haliyle bizim kızın aşkı çocukluk aşkıydı oğlanda aşk filan yoktu zaten resmen abilik yapıyodu kıza ama kız kendi kendine aşk yaşıyodu benim gördügüm oydu yani.. Şimdi düşünürsek Joon oppa dedigimiz oğlan aslında 444 Ölüm Meleği ise diğer ufaklıkta Joon oppa ise ee bu ikiside doktor kızı zaten geçmişten tanıyolarsa 444 Ölüm Meleğinin şuan içinde bişiler hissediyo olması normal olabilir.. Gerçek Joon oppa değilde diğeri kıza aşıktır muhtemelen püffff çoban salatası bile daha az karışıktır herhalde kafam çorbadan beter oldu
Peki şöyle bir şey vardıysa bu Joon ölmeden önce de aslında bedeninde başka bi ölüm meleği vardıysa bu adamın vücudu ölüm meleklerinin yuvası olduysa yani en başta bi mantık hatası varki senarist mantık hatası yapmaz ,şimdilik hata gibi görünüyor sadece, Joon kızın ilk gözlük kullandığını öğrendiği zaman küçük kızı daaaakk diye hatırlaması lazımdı ama hiç hatırlamadı ilk kez böyle bir şey duymuş gibi hayatında ve adamın ilk bölüm hareketleri de şüpheli zaten saf gibi davranıyor ve arkadan iş çeviriyordu bodrumda ve ilk bölüm sevgilisi neden dedektif oldun hiç sana göre değil diyor , şimdiki ölüm meleği de en uygun meslek bu bana deyip adama yerleşti çünkü

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 00:18   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #62
Acentr
aktif üye
Acentr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Evimden :))
Mesajlar: 629
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Peki şöyle bir şey vardıysa bu Joon ölmeden önce de aslında bedeninde başka bi ölüm meleği vardıysa bu adamın vücudu ölüm meleklerinin yuvası olduysa yani en başta bi mantık hatası varki senarist mantık hatası yapmaz ,şimdilik hata gibi görünüyor sadece, Joon kızın ilk gözlük kullandığını öğrendiği zaman küçük kızı daaaakk diye hatırlaması lazımdı ama hiç hatırlamadı ilk kez böyle bir şey duymuş gibi hayatında ve adamın ilk bölüm hareketleri de şüpheli zaten saf gibi davranıyor ve arkadan iş çeviriyordu bodrumda ve ilk bölüm sevgilisi neden dedektif oldun hiç sana göre değil diyor , şimdiki ölüm meleği de en uygun meslek bu bana deyip adama yerleşti çünkü
Teoriler Teoriler

Zatenn Joon dışarıya göründügü gibi öyle saf salak biri değildi o bodrum katına girdigi sahneyle belli etti bunu.. Anladıgım kadarıyla biriyle geçmişi araştırıyodu ama o birisi kim tabiki çözülemedi henüz.. Joon oppanın kızı hatırlamaması hala kızın bildigi Joon oppa olmadıgı için oldugunu düşünüyorum.. Joon aslında 444 Ölüm Meleğinin ta kendisi ama kız küçük oğlan oğlanla karşılaştı yıllar sonra Joon oppa diye düşünüyorum ben.. Bence 444 Ölüm Meleği ölmeden önce dedektif olmak istiyodu ama ölünce küçük oğlan onun yerine dedektif oldu yada buna benzer bişiler olmuştur görücez..
Acentr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 03:45   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #63
Ela_aer61M
Yeppudaa Paylaşım Ekibi
aktif üye
Ela_aer61M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: .:: SONICé ::. <SHINHWA TChangjo>
Mesajlar: 7.343
Alıntı:
Princess Yumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Benim kafamda hala soru var mesela neden bizim oğlanın anılarını görüyor
İnsanlaşmaya başlamış bizimki ona sebep görüyor sonucuna vardıkdı artık harbiden ölen dedektifin yerine mi geçecek gerçi dedektif de harbiden öldü mü yoksa arafta bir yerlerde mi muallak iyice uçtum şu an
Alıntı:
Princess Yumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kardeş mi ne kardeşi kim kardeş
çok takılma teori sadece hani rüyalarında sürekli yanında minik bi velet var ya bunun acaba o çocuk kim ola ki sorusunun üzerine atılmış bir olabilebilir mi gibisinden bişey idi; sigortacı çocuk dedim acaba o mu zira kardeşi olma ihtimali düşük gibi
Alıntı:
Princess Yumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burda bir kıskançlık mı sezdim ne
ben orda sigortacının bakışından anladım ki mektubun ucundan feyz alıp bizim kıza abayı yakacak gibi gibi ..
Alıntı:
Princess Yumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu kicibe ne diye öpüyor bu adamı ben bizim kızı öpsün istiyom ama
bu fırsatı tepemezdi ne de olsa bir daha görüp göremeyeceği meçhul.
Alıntı:
Princess Yumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bak gene kafa gidiyor joon bizim oppa yani 444 ise küçük çocuk kim
canım sen de güncel mi izliyorsun eğer geriden geliyorsan kafan karışır dicem de her bölüm bizim kafaları senarist sağolsun zırzır çorbasına çevirmeyi başarıyor
Şu an ben bile kimim bilemiyorum ama evet joonun içindeki 444 küçük çocuk Who ulen ah onu bi elime geçirirsem var ya
Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ha Ji won ve Hyun Bin karışlaştırması da iyiymiş yalnız.
ah bu kore dizileri beni acıktırıyor be kız da ne iştahla yedi gece mece demeyip zorlan mutfağa ışınlatacaklardı beni üstüne o sahne gönderme hoş lakin
bu parmağı yalama işi ah midem
Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
E bu çocuk şimdi azrail, eninde sonunda o azrail bunun bedeninden çıkacak. Çıkınca da bu çocuk ölemeyecek mi?
6. bölüm sonu anladık ki azrail suya düştü fekat istese de o bedenden çıkamadı bakalım daha neler görecez.
Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir de artık kızımızdan hoşlanmaya başlayabilir mi ya? 6 bölüm geçti, hadi artık.
hemen herkes nedense yakınlaşsınlar artık isterken ben böyle birbiri ile didişmeleri sürsün istiyorum ama aşksız kore dizisi pek mümkün değil zira konuda da zil zurna sarhoş olcakmış 444 kıza diye geçiyordu kız zaten dünden razı da işte azrailin kalbi nidense şu doktoru görünce tekliyor önce o hususu bi çözmek lazım doktor önümüzdeki bölüm nalları dikerse bizim kızın önü açılır mı ki

Ela_aer61M isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 05:50   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #64
firari_x
SuperModerator
joker
aktif üye
firari_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: Ankara
Mesajlar: 13.182
firari_x isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Selam spo tayfası

Her bölüm sonrası spoya gidicem diyorum bi kısmet olmadı

Nerden başlasam bilemiyorum tüm mjları okudum ama alıntı yapamıyorum şuan biane.

Önce Joon oppanın ölümüyle başlayım aslında öldü ama diğer tarafa ruhu gitmedi, dizi aşığı ve rapçi ölüm meleği kolundan götürdüler bi yerde tutuyorlar ki 444 dünyada onun bedeninde rahat rahat kalabilsin firari ortağını ararken Joon döner diye düşünüyorum - yada istiyorum diyelim - finalde

444 kesinlikle kıza aşık suyun dibine gömülürken kızı düşünüp hay Allah bayada üzülecek kahretsin modundaydı, boşuna düşünmedi kızı hee öküzlüğüne gelince aşık olana kadar öküz olmayan Koreli esas adam gördük mü ben hatırlamıyorum hepsi öküz ve ünlü Türk düşünürleri Vitamin grubununda dediği gibi kızlar öküzü sever
Ela_aer61M; katılıyorum kanka o gözenekleri açık 444 ve kızımız heç yakışmıyorlar keşke 444 de en baştan SSH olsaydı
azby; neden ladım hatırlamıyorum boşver takılasım geldiyse sana demek

seven ny; senin yorumları okurken vay be ben dizimi izliyormuşum derken buluyorum kendimi hala o kadar karışık olduğunu düşünmesem de dizinin, senin yorumları okuduğumda kafam karışıyor

6. bölümde çok şey açığa kavuştu gibi doktor kız gençken para için fuhuş yapmış ilişkiye girdiği adamda sigortacının babası ki polis arkadaşıyla konuşmasından ortaya çıkan bu. Bizim sevimli shrekin abisi neyin peşinde onu tam anlayamadım

Vee bizim shrekler çoook şirindiler danslarına bayıldım çok uyumlulardı, sigortacımızın baaak benim boyam parlıyor verdiğim paraya değdi demesine koptum 3 yaşında bebe izliyorum gibi geldi yavrucak fena aşık oldu çok üzülecek bee

Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bizim Ölüm Meleğinin Joon oppanın geçmişini hatırlayıp durması çok ilginç
O çocuktan çok büyük bi şey çıkacağı kesin ama ne spoda okudum sanırım tam hatırlamıyorum yada kendi aramızdaki konuşmalarda geçti o küçük çocuk dedektif ve Joon aslında küçükken öldü o nedenle kızı tanımadı yorumu kafamı karıştırıyor olsa da kızçemiz aynı gözler nasıl tanımadım diye dövünmüştü ki bende de kızın küçükken aşık olup kendine rezerve ettiği oppası dedektifimiz

Geçmişi hatırlayıp dövündüğü sahnelerden biri çok gülmüştüm caps yaptım
Erken rezervasyon önemli
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu adamın vücudu ölüm meleklerinin yuvası olduysa
Allahım sana geliyorum buna pek ihtimal vermesem de en başta Joonun o kadar saf ve beceriksiz olmasını rol yapıyor olmasına bağlamıştım gerçek kişiliği değil o bence, o hali çocukluğuylada hiç örtüşmüyor
Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Joon aslında 444 Ölüm Meleğinin ta kendisi ama kız küçük oğlan oğlanla karşılaştı yıllar sonra Joon oppa diye düşünüyorum ben.. Bence 444 Ölüm Meleği ölmeden önce dedektif olmak istiyodu
Ölüm meleği insan değilmiş en baştan beri melekmiş, zaten bu nedenle diğerlerini küçümsüyordu.


Bu sahnenin çekimi de çok güzeldi ayrıca değinmeden edemiycem tamam adam havalı karizma falan da cıks kızımızla uymuyorlar

Daldan atlıyorum ölüm meleği duyguları bilmiyor bende doktoru gördüğünde hissettiği aşk değil, çözmeye çalıştığı davaya hayatını adamış doktorun o olayla bağlantısını öğrendiğinde yaşadığı hayal kırıklığı ve öfkeden dolayı kalbi hızlı çarpıyor en başta zaten aşık bi halleri yoktu ilk sahnelerinde bu kim hizmetçimi kardeşimi diye düşündüm sevgili olmalarınına ihtimal vermemiştim bile

Diziyi herkes Jo Black filmine benzetiyor anlaşılan senaristte buna dahil


Bu arada Jolie ve Brad boşandı mı yaa benden habersiz hemde cıks olmadı bu

evhamlı kurabiye; ne demek siz ricamı kırmayıp diziyi çevirmeyi kabul ettiniz benim yaptığımın lafı bile olmaz sizin emeğinizin karşısında, sevgili çevirmenlerime tüm emekleri buradan da teşekkür edeyim azby; mari_kim; ellerinize sağlık

Hiç bu kadar daldan dala atladığım spo yapmamıştım neyse buda böyle olsun ilerde daha karşılıklı yazıştığımız spolar yaparız inşallah

Hoşçakalınız efenim


Konu firari_x tarafından (04.11.17 Saat 05:54 ) değiştirilmiştir.
firari_x isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 05:57   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #65
Princess Yumi
aktif üye
Princess Yumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 13.935
Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu Joon'un bu kadar odun olmasına ben fena bi' gıcık oldum yahu. Odunun da odunu. Gerçi.. Bazen bu odunluğu da acayip komik oluyor ya. Bazı şeyleri bilmeyip, kafasına estiğini yapması mesela.
Yalnız kıza sanki bi' eşyaymış gibi davranması hiç hoş değil ya. Ha Ram da saftirik gibi her şeye taamam diyor arkadaş. Bu da ayrı bi' cins, neyse. Ha Ram'ın da artık o kadar depresif olmamasına cidden sevindim valla, emo gibi takılıyordu.
onu birazda bu odunluğu karizma yapıyor

Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oyy canım sen kıskandın mı ya? Ayrıca bu kız ne zaman hoşlanmaya başladı bu çocuktan ya?
çocukluk aşkı ya adam

Alıntı:
Fragile* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Valla ''E bu çocuk şimdi azrail, eninde sonunda o azrail bunun bedeninden çıkacak. Çıkınca da bu çocuk ölemeyecek mi? Nasıl mutlu olacak bunlar?'' dediği doğrudur.
Dur daha yeni azrail oldu yahu. Ne çabuk insana dönüştürüyorlar? Dur hele dur.. :p
Bir de artık kızımızdan hoşlanmaya başlayabilir mi ya? 6 bölüm geçti, hadi artık.
evet bi zahmet aşık olsun artık

Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
444 Ölüm Meleğinin bu doktor hanımla olan hislerinden rahatsız olan bi tek benmiyim Hayır bizim kıza pislik gibi davranıyo ama doktoru gördükçe kalbim neden böyle hissediyo yok efendim kalbim neden acıyo diyip duruyo.. 444 Ölüm Meleği hani bizim kıza aşık olucaktı niye bizim kızla daha hoşlantı bile başlamamışken doktor için kalbi acımaları bilmem neler başladı gidiyo...

Joon oppayla doktor çocukluktan tanıyoo bundan dolayımı acaba dicem ama yinede sinir oluyorum yaaa ne zaman aşık olucak bizim kıza olsada rahatlasam
aynen ya benimde içim şişti

Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kalbinin acıma sebebi Joon un kalbi olduğu için Joon un kalbi acıyor yani azrailin değil ben öyle düşünüyordum çünkü onun bedenine de yerleşmeye başladı iyice çıkamıyor da artık.Ama asıl bu mesele bana hayal kırıklığı yaşatmıştı ,onca olay içinde bir sürü şeyi yazmayı unutuyorum, böyleyse eğer Joon kadını gerçekten seviyormuş demek, e diğer kız ın aşkı karşılıksızmıs o zaman demek oluyor.Ama şöyle bi karmaşa var 2 tane çocuk görünüyor bunlardan biri azrail biri Joonsa .Gerçi düşündüğümüzde şimdi kıza aşık olacak olan azrail ,böyle bi durumda kız da Joon a değil azraile aşık olacak. Küçüklüğü gösterilen çocuklarda bi karışıklık varsa azrail aslında eski sevgilisine aşıksa ve Joon kıza aşıksa. Kısaca Bu dizinin özeti " bir ben varki benim içimde benden öte benden ziyade "
sen ne diyon yavrucum ya benim kafa çorba

Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şimdi şöyle bişi var; Geçmişte iki tane oğlan çocugu var biri bizim kızın Joon oppa dedigi diğeri küçük olan.. Büyük olan yaşcada bizim kızdan büyüktü geçmişte haliyle bizim kızın aşkı çocukluk aşkıydı oğlanda aşk filan yoktu zaten resmen abilik yapıyodu kıza ama kız kendi kendine aşk yaşıyodu benim gördügüm oydu yani.. Şimdi düşünürsek Joon oppa dedigimiz oğlan aslında 444 Ölüm Meleği ise diğer ufaklıkta Joon oppa ise ee bu ikiside doktor kızı zaten geçmişten tanıyolarsa 444 Ölüm Meleğinin şuan içinde bişiler hissediyo olması normal olabilir.. Gerçek Joon oppa değilde diğeri kıza aşıktır muhtemelen püffff çoban salatası bile daha az karışıktır herhalde kafam çorbadan beter oldu
yazdıklarından bişey anlamadım kafam iyice karıştı

Alıntı:
Acentr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sahi kaçak ortak demişken acaba o nereye saklandı yaa 6 bölümdür meydanda yok...
şu leoya kanlı mektup bırakan motorlu bence ortak onun içinde

Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Peki şöyle bir şey vardıysa bu Joon ölmeden önce de aslında bedeninde başka bi ölüm meleği vardıysa bu adamın vücudu ölüm meleklerinin yuvası olduysa yani en başta bi mantık hatası varki senarist mantık hatası yapmaz ,şimdilik hata gibi görünüyor sadece, Joon kızın ilk gözlük kullandığını öğrendiği zaman küçük kızı daaaakk diye hatırlaması lazımdı ama hiç hatırlamadı ilk kez böyle bir şey duymuş gibi hayatında ve adamın ilk bölüm hareketleri de şüpheli zaten saf gibi davranıyor ve arkadan iş çeviriyordu bodrumda ve ilk bölüm sevgilisi neden dedektif oldun hiç sana göre değil diyor , şimdiki ölüm meleği de en uygun meslek bu bana deyip adama yerleşti çünkü
valla hiç inanasım gelmiyor

Alıntı:
Ela_aer61M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İnsanlaşmaya başlamış bizimki ona sebep görüyor sonucuna vardıkdı artık harbiden ölen dedektifin yerine mi geçecek gerçi dedektif de harbiden öldü mü yoksa arafta bir yerlerde mi muallak iyice uçtum şu an
Ay ölmese bari azraille onun anıları karışsa mutlu mesut yaşasalar olmaz mı

Alıntı:
Ela_aer61M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çok takılma teori sadece hani rüyalarında sürekli yanında minik bi velet var ya bunun acaba o çocuk kim ola ki sorusunun üzerine atılmış bir olabilebilir mi gibisinden bişey idi; sigortacı çocuk dedim acaba o mu zira kardeşi olma ihtimali düşük gibi
yok artık

Alıntı:
Ela_aer61M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
canım sen de güncel mi izliyorsun eğer geriden geliyorsan kafan karışır dicem de her bölüm bizim kafaları senarist sağolsun zırzır çorbasına çevirmeyi başarıyor
Şu an ben bile kimim bilemiyorum ama evet joonun içindeki 444 küçük çocuk Who ulen ah onu bi elime geçirirsem var ya
valla güncele anca şimdi yetiştim ama hala bişey anlamadım

Alıntı:
Ela_aer61M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu fırsatı tepemezdi ne de olsa bir daha görüp göremeyeceği meçhul.
bana ne ya ben bizim kızla kiss isterim

Alıntı:
Ela_aer61M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hemen herkes nedense yakınlaşsınlar artık isterken ben böyle birbiri ile didişmeleri sürsün istiyorum ama aşksız kore dizisi pek mümkün değil zira konuda da zil zurna sarhoş olcakmış 444 kıza diye geçiyordu kız zaten dünden razı da işte azrailin kalbi nidense şu doktoru görünce tekliyor önce o hususu bi çözmek lazım doktor önümüzdeki bölüm nalları dikerse bizim kızın önü açılır mı ki
aah ah nerde o günler
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Önce Joon oppanın ölümüyle başlayım aslında öldü ama diğer tarafa ruhu gitmedi, dizi aşığı ve rapçi ölüm meleği kolundan götürdüler bi yerde tutuyorlar ki 444 dünyada onun bedeninde rahat rahat kalabilsin firari ortağını ararken Joon döner diye düşünüyorum - yada istiyorum diyelim - finalde

444 kesinlikle kıza aşık suyun dibine gömülürken kızı düşünüp hay Allah bayada üzülecek kahretsin modundaydı, boşuna düşünmedi kızı hee öküzlüğüne gelince aşık olana kadar öküz olmayan Koreli esas adam gördük mü
Bu ikisi birbirine girse olmaz mı yaw ben benim diplomatla shipliyom kızı

Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
keşke 444 de en baştan SSH olsaydı
işte bende o tavırla SSH birbirine girsin ve sevgili olsunlar istiyom

Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
O çocuktan çok büyük bi şey çıkacağı kesin ama ne spoda okudum sanırım tam hatırlamıyorum yada kendi aramızdaki konuşmalarda geçti o küçük çocuk dedektif ve Joon aslında küçükken öldü o nedenle kızı tanımadı yorumu kafamı karıştırıyor olsa da kızçemiz aynı gözler nasıl tanımadım diye dövünmüştü ki bende de kızın küçükken aşık olup kendine rezerve ettiği oppası dedektifimiz

Geçmişi hatırlayıp dövündüğü sahnelerden biri çok gülmüştüm caps yaptım

Erken rezervasyon önemli
evet bu sahne güzeldi .Yani şimdi demek istiyosun ki SSH bizim kızın Joon oppası

Her neyse kaç bölüm oldu ben hala diziyi çözemedim arkadaş

Princess Yumi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 15:34   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #66
mavera90
aktif üye
mavera90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 6.123
3 bölüm izledim ve dayanamayıp bi iç dökme seansına geldim.Diğer bölümlerde ne oldu bitti izleyince görücem belki sorularımın cevaplarını bulucam ama bi kaç laf etmek
istiyorum.
Dizide geçişler bazı sahnelerde çok hızlı ne oldu bitti birşey anlamadan hoop başka sahne,bi sahne hafızamıza yer etsin bi sindirelim.İyi dizi yapmak demek bir sürü gizem demek değil,sahneyi seyirciye geçirmek.Çözülmeyi bekleyen olay için kafa yormak ama bu dizide o kadar olay var ki neye kafa yorayım balatalarım yandı. Gizem üstüne gizem,zaten isimleri aklımda tutamayınca kim kimdir necidir ne olmuş falan bıraktım artık akışına...

3 bölümün sonunda; unuttuklarım olabilir

1.İlk bölüm dedektifimizin gizli mahseni ve neler karıştırıyor?
2.Doktor hanım tam olarak kimdir necidir ne gizliyor?
3.Dedektifi takip eden gözünü çıkarmak isteyen adam kim?
4.Kızın babasının ölümünün arkasında yatan olaylar ve notu yazan kim?
5.Kızın babasını öldüren zannımca doktor kadını nerden tanıyor.Akıl hastanesinden kaçan adam babasının katili geldi bana ben mi yanlış anladım.
6.Donarak ölen kadını öldüren diğer katil?
7.Dedektif kızın çocukluğunda ki çocuk ise hafıza kaybı mı yaşadı hatırlamıyor bir şey ya da başka biri dicem ama ev adresi aynı,zaten öldü gitti garibim
8.Cinsiyet değiştiren kim?
9.Doktor ile akıl hastanesinde ki ölen kadın arasında ki bağlantı ne?
10.yandım bittim kül oldum.

Birde ekstradan kız küçükken mektubu götürüyor eve sonra saklanıyor aynı boylarda başka bir çocuk yanına geliyor.Acep sigortacı zengin uşak olmasın.Ben başrolü falan seviyorum ama ben oyumu sigortacıdan yana da kullanabilirim. Boyu boyuna falan

Velhasıl bence 3 bölüm için olaylara fazla hızlı fazla karışık geldi.Ya da sorun olay geçişinde mi ne çok oturmuyor bazı sahneler, komedi sahneleri değil tabiki o sahneler canımız ciğerimiz)zaten şu an düşünmeyi bıraktım oyuncular için izliyorum.Nasıl olsa ilerleyen bölümlerde öğrencem deyip kafa patlatmayı bıraktım akışına
mavera90 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 15:59   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #67
mari_kim
Lee Dong Wook & Sistar Sorumlusu
Y.H.A & Dergi Ekibi
Dergi Grubu
aktif üye
mari_kim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: WooKi - Dan <3
Mesajlar: 8.447
Arkadaşlar!
Hepsini okudum daha detaylı geleceğim ama şimdilik sadece şu soruma cevap istiyorum: Ha Ram'ın verdiği bileklik eğer hayallerindeki gerçek Joon değil ise, neden Dedektif Beydeydi?
Teşekkürler

mari_kim isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 04.11.17, 16:53   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #68
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.208
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
6. bölümde çok şey açığa kavuştu gibi doktor kız gençken para için fuhuş yapmış ilişkiye girdiği adamda sigortacının babası ki
Doktor değil galiba şu sakat olan kız değil miydi ya, tekrar dönüp bakmam lazım ama benim aklımda öyle kalmış.Hatta tecavüz mü etmiş kıza amir olan adam bunu nasıl yaparsın falan diyordu ya.Doktoru pazarladıkları şu sadece ağzı görünen gizemli şahıs bence.
Bu arada dün tekrar olayları toplamak için ilk bölümü yeniden izledim, bu dizide o kadar olay olunca insan izlerken kaçırıyor çoğu şeyi arada tekrar eski bölümlere dönüp bakmak çok yardımcı oluyor.Şu babasının saatini alan büyük oğlanın saat odasında ilk bölüm küçük çocuk saatlerle resim çekildi, büyük ihtimal onu da o resimlerden bulacaklar.
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ölüm meleği insan değilmiş en baştan beri melekmiş, zaten bu nedenle diğerlerini küçümsüyordu.
ha bende bunu merak ediyordum ölüm meleği olunuyor mu doğuluyor mu diye repliği geçmiş bile eskiye dönmek cidden iyi oluyor e bu adam saf ölüm meleğiyse Joon un yanında küçükken gördüğü çocuk kim, ben sonradan olduysa kendini mi görüyor falan diye düşünmüştüm de .
Alıntı:
mari_kim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ha Ram'ın verdiği bileklik eğer hayallerindeki gerçek Joon değil ise, neden Dedektif Beydeydi?
Yani takı bu birinden alıp takmış olabilir. Benim en büyük sorum şuan ölüm meleğinin hafızasında Joon un küçüklüğünde yanında gördüğü çocuk. Ona hiç bi çözümleme getiremiyorum senarist kafasında kim bilir neler kurdu asla görmeden bilemeyeceğiz.
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu sahnenin çekimi de çok güzeldi ayrıca değinmeden edemiycem tamam adam havalı karizma falan da cıks kızımızla uymuyorlar
normalde ajussiler hiç ilgimi çekmez ama o sahnede adam bana bile karizma görünmüştü


Alıntı:
mavera90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1.İlk bölüm dedektifimizin gizli mahseni ve neler karıştırıyor?
2.Doktor hanım tam olarak kimdir necidir ne gizliyor?
3.Dedektifi takip eden gözünü çıkarmak isteyen adam kim?
4.Kızın babasının ölümünün arkasında yatan olaylar ve notu yazan kim?
5.Kızın babasını öldüren zannımca doktor kadını nerden tanıyor.Akıl hastanesinden kaçan adam babasının katili geldi bana ben mi yanlış anladım.
6.Donarak ölen kadını öldüren diğer katil?
7.Dedektif kızın çocukluğunda ki çocuk ise hafıza kaybı mı yaşadı hatırlamıyor bir şey ya da başka biri dicem ama ev adresi aynı,zaten öldü gitti garibim
8.Cinsiyet değiştiren kim?
9.Doktor ile akıl hastanesinde ki ölen kadın arasında ki bağlantı ne?
10.yandım bittim kül oldum.
6 Bölüm sonunda kafamda toparladıklarımı bi özet geçebilirim şu ana kadar anladıklarımızdan. İLk bölüm dedektifin üstüne kustuğu ceset erkekken kadın olan kişi hani depoda kızı döven kişi vardı ya kaset nerde diye o şahıs .Orda dayak yiyen liseli kız şimdiki doktor. Bunlar kadın pazarlıyorlarmış.Kasette doktorun kaseti. Eskiden bunların yanında çalışan bacağı sakat kız da dolapda ceseti donmuş bulunan kadın. Bu kadın aynı zamanda sigortacının babasının geçmişte tecavüz ettiği kadınmış.Bişeyler daha diyeceğim ama sadece 3 bölüm izlediyseniz spo olabilir gerisi.

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 05.11.17, 02:18   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #69
azby
Y.H.A - Kırık Link Ekibi
Kim Woo Bin Sorumlusu
aktif üye
azby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 5.439
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Önce Joon oppanın ölümüyle başlayım aslında öldü ama diğer tarafa ruhu gitmedi, dizi aşığı ve rapçi ölüm meleği kolundan götürdüler bi yerde tutuyorlar ki 444 dünyada onun bedeninde rahat rahat kalabilsin firari ortağını ararke
dizi ayrıntıdan geçilmediği için ben bunu tammaaamen unutmuşum bak. bi de o vardı.
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
6. bölümde çok şey açığa kavuştu gibi doktor kız gençken para için fuhuş yapmış ilişkiye girdiği adamda sigortacının babası ki polis arkadaşıyla konuşmasından ortaya çıkan bu.
cııııks topallayan kız yani dondurucu cinayetinde ölen kadın tecavüze uğruyor. doktor kız kiminle ilişki yaşadı görmedik daha sanırım.
Alıntı:
firari_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Erken rezervasyon önemli
manyak
Alıntı:
seven ny Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ha bende bunu merak ediyordum ölüm meleği olunuyor mu doğuluyor mu diye
evet evet, 444ümüz tam bir saf kan, o nasıl oluyosa saf kan olmayanlar da intihar edenler. normal ölenler direkt yok oluyor heralde bu mantıkla.


şu an 7yi çeviriyorum bu arada. ayy içim şişti, bunlar ne acılar yarabbiiim diyesim geliyor.
yan hikayeler var içimi karartan asabım bozuldu. ara veriyorum. yarın akşama izlersiniz inşallah.

azby isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 05.11.17, 04:00   Running Man çevirisi yapmak isteyen? tıklasın :) #70
seven ny
Lee Min Ho Sorumlusu
Araştırmacı Kişilik
aktif üye
seven ny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 27.208
Alıntı:
azby Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
cııııks topallayan kız yani dondurucu cinayetinde ölen kadın tecavüze uğruyor. doktor kız kiminle ilişki yaşadı görmedik daha sanırım.
Bu tecavüze uğrayan kadın da sonra aynı sigorta şirketinde işe girmiş ve sigortacı çocuk onun oğlu galiba, abisi çocuğa sen ananın pis kanını taşıyorsun dedi.Bir de baştan beri düşünüyorum bu sigortacı çocuk tam olarak Han Ga in in erkek versiyonu dimi ya gözler aynı


Alıntı:
azby Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dizi ayrıntıdan geçilmediği için ben bunu tammaaamen unutmuşum bak. bi de o vardı.
evet bende bugün tekrar izlerken farkettim de bu da mutlaka onun da ilerde firar edeceği anlamını taşıyor
Yeni teoriler ürettim ama buraya yazmayacağım yalnız Joon un ölmeden önce hafızasının kesinlikle gidik olduğunu düşünüyorum artık. Bir insan bilekliğini taşıyacak kadar bir kızı aklından çıkaramıyorsa neden tanımadı o zaman, ha unutup gittiyse neden o hiç alakasız (he mi de kırmızı) bilekliği taşıyor kolunda o zaman.
Bir de garip bi ifade keşfettim annesi Joon öldüğü zaman hastaneye gelince "hayatta kalsın diye ben neler çektim" tarzı bi cümle kurdu , bana bu garip geldi .Joon gerçekten önceden de mi öldü de dediğim gibi, içinde başka bir ölüm meleği mi yaşıyordu acaba.Hafızası o yüzden mi yoktu ki.
Ek. bir de bu Joon ölmeden önce oteldeyken ölüm meleği ile karşılaşıyor ya, orda görmeden geçer gibi yapıyor ama kesinlikle gördü çünkü geriye dönüp bi meylediyor çaktırmamamak için.Baştan beri anormal biri demek ,ölüm meleğini bile görebildiğine göre.

seven ny isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
FANTASTİK ROMANTİK KOMEDİ Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore / Online Dizi İzle firari_x DEVAM EDEN KORE DİZİLERİ İZLEME BÖLÜMÜ 70 11.12.17 00:03
FANTASTİK ROMANTİK KOMEDİ Black / Güney Kore / 2017 / Güney Kore / MP4 / TR Altyazılı firari_x Paylaşımı Devam Eden Kore Dizileri 28 10.12.17 18:35
Black Knight: The Man Who Guards Me / Güney Kore / 2017 /// Dizi Tanıtımı bburcuu Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında(ESKİ KONULAR) 18 30.11.17 00:18
Black / Güney Kore / 2017 /// Dizi Tanıtımı bburcuu Önümüzdeki Günlerde - Çok Yakında(ESKİ KONULAR) 17 15.11.17 13:50
Goodbye Mr. Black / 2016 / Güney Kore /// Spoiler gök* Tek Sayfa Açılmış Spoiler/Eleştiri Bölümü 47 06.10.17 04:10


Seçenekler Arama

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:33.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.2009 / dance