Yeppudaayı Seviyorum...

GAYA KORE RESTAURANTI...
Şifremi unuttum?
Geri Dön YEPPUDAA > Güney Kore Hakkında Her şey... > Bay Bayan Oyuncular... > Erkek Oyuncular, Aktörler... / Kang Ha-Neul
Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler
Alt 08.08.13, 10:45   #1
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382



Adı:강하늘/Kang Ha-Neul
Doğum Tarihi:21 Şubat 1990
Doğum Yeri:Busan,Güney Kore
Boyu:182 cm
Burcu:Balık
Eğitimi:Chung-Ang Üniversitesi

Dizileri:
My Mom! Super Mom! (KBS2, 2007)
Hometown over the Hill (KBS1, 2007)
To The Beautiful You (SBS,2012)
Monstar (Mnet,2013)
Two Weeks (MBC,2013)
The Heirs (SBS,2013)
Angel Eyes(SBS,2014)
Misaeng(tvN ,2014)

Filmleri:
You're my pet (2011)
Battlefield Heroes (2011)
Mourning Grave(2014)
The Age of Innocence(2014)
Twenty(2014)

Müzik Videoları:
Fly to the sky-Still pretty today





cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
15650 Görüntüleme
Choi woo-sik
Choi woo-sik
2376 Görüntüleme
Lee Jung Jae (Jae Lee Jeong)
Lee Jung Jae (Jae Lee Jeong)
7039 Görüntüleme
Chun Jung-myung
Chun Jung-myung
541 Görüntüleme
MinShin Couple :-) :-)
MinShin Couple :-) :-)
3050 Görüntüleme
Lee ji hoon
Lee ji hoon
2641 Görüntüleme
baek do bin-백도빈
baek do bin-백도빈
1522 Görüntüleme
Lee Jong Hyuk
Lee Jong Hyuk
14185 Görüntüleme
Lee Min Ki
Lee Min Ki
15281 Görüntüleme
Sung Hoon
Sung Hoon
6424 Görüntüleme
Lee Kwang Soo
Lee Kwang Soo
26771 Görüntüleme
Jang Hyuk
Jang Hyuk
3480 Görüntüleme
Hwang In Deok
Hwang In Deok
2052 Görüntüleme
Park Bo Geom
Park Bo Geom
1477 Görüntüleme
Heo Tae Hee
Heo Tae Hee
164 Görüntüleme
Lee Dong Gun
Lee Dong Gun
16382 Görüntüleme
Choi Daniel
Choi Daniel
4003 Görüntüleme
Jo Han Seon
Jo Han Seon
Alt 09.08.13, 09:09   #2
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382



cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.08.13, 23:07   #3
Landis
Landis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 276













































Landis isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 22.08.13, 12:01   #4
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382



cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 13:17   #5
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382


















cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 13:30   #6
büşra2
büşra2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: ankara
Mesajlar: 7.754
cidden 90 lımıymış benle yaşıt ama daha büyük gösteriyo


büşra2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 13:33   #7
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382
Alıntı:
büşra2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
benle yaşıt ama daha büyük gösteriyo
yaşına göre birazcık büyük gösteriyor ama aşırı derecede değil bence.


cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 14:37   #8
büşra2
büşra2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: ankara
Mesajlar: 7.754
Alıntı:
cupcake Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yaşına göre birazcık büyük gösteriyor ama aşırı derecede değil bence.
yok zaten aşırı demedim 90 lıya göre büyük gösteriyo dedim


büşra2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 16:15   #9
cupcake
cupcake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: #Offline TT
Mesajlar: 382
Alıntı:
büşra2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yok zaten aşırı demedim 90 lıya göre büyük gösteriyo dedim
Yok ben seni anladım problem yok Yaşına göre baya büyük gösterenlerde mevcut biliyorsundur Ha-Neul büyük gösteriyor ama aşırı değil demek istedim sadece


cupcake isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 31.08.13, 16:21   #10
büşra2
büşra2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: ankara
Mesajlar: 7.754
Alıntı:
cupcake Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok ben seni anladım problem yok Yaşına göre baya büyük gösterenlerde mevcut biliyorsundur Ha-Neul büyük gösteriyor ama aşırı değil demek istedim sadece

dizide izlediğimde daha bi genç duruyodu belkide resimlerden bana öyle görünmüştür amaan büyük küçük adam fıstık gibimi öyle daha ne varmı elinde böylü büyük gösteren 90 lı valla yok


büşra2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla

Etiketler
kang ha neul, monstar
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kim Ha Neul melinda Bayan Oyuncular, Aktristler... 15 11.08.14 02:08
Kim Ha Neul /// Koleksiyonu handecii Koleksiyon Serileri 13 05.03.13 18:28


Seçenekler

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +0 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:22.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.09 / dance