Yeppudaayı Seviyorum...
Alt 07.09.10, 20:23   Çeviri yapmak isteyen #1
perplexed
İZLEME LİSTEM
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 57
nasıl anlatsam ne söylesem az gelir diye düşünüyorum. başta yorumları okuduğumda izlemek konusunda çok tereddüt ettim ama iyi ki izlemeye karar vermişim. sadece konusunu okuyan biri için 12 bölümlük basit bir dizi gibi gözükse de olaylara yaklaşımı insanın içini ısıtıyor, bazen kahkahalarla güldürüp, bazen de hıçkıra hıçkıra ağlatıyor.

unutmayacağıma inandığım bi iki sahneyi sizinle paylaşmak istiyorum;
soshi şirkette yapacağı işte müşterilerinin yüzünü görmek istediğini söylüyor, yedikleri tatlılarının insanların yüzünde bıraktığı etkiyi görmek istiyor. ben de hep bu şekilde düşünürdüm, çalışacağım yerde müşterilerimle yüz yüze olmak. sonra bi tutku ile kimyagerliği seçtim. bu amacıma ne kadar da uygun bir meslek değil mi? (!)

bir bölümde night, riko'nun parçalanan aile fotoğrafını tüm gece boyunca arayıp buluyor ve birleştiriyor, ailesi giderken onlara veriyor. belki aile beraberliğine çok önem veren biri olduğum için beni bu kadar etkiledi başka birinin sizin aile mutluluğunuz için çaba göstermesi inanılmaz güzel bir şey...

night, tüm hafızasını silecekleri sırada bunu engelliyor, sonradan rikoyu unutmak istemediğini söylüyor, anılarına değer veriyor. gerçekten düşündüm, acaba tüm hafızam silinse ne olur diye; korktum. iyi ya da kötü, tüm anılarım beni ben yapan şeyler. onlar olmadan bambaşka biri olurum.

ve son olarak rikonun gerçek bir aile kurabilmesi ve mutluluğu için night'ın ondan vazgeçmesi. yürekten sevmek denen şey bu olsa gerek...aynı durumda ben böyle davranabilir miydim hala karar vermiş değilim.

işte tüm bunları bana düşündürttüğü için bu diziye bu kadar değer veriyorum. tabi herkesin bakış açısına göre değişebilir ama izlemediyseniz her zaman aklınızın bi köşesinde bulunsun. bu benim ilk konu başlığı açmam, bu yüzden hatam olduysa affola



perplexed isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 18.09.10, 18:19   Çeviri yapmak isteyen #2
arwenff
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 62
aynen öyle ne güzel anlatmışsınD söyleyebileceğim herşeyi sölemişsin bende son bölümde bi yandan robot diye düşünüp bi yandan onun gerçekten sevdiğini bilerek çok sevdiğim bir dizi buda special bölümünü çok geç izledim ama umduğum gibi olmamıştı ha döndü ha kavuşşcaklar derken bi anda yine ayrıldılar oldukça üzücüydü oda japonların ölümle ve mutsuz sonla bitirme huyları yoktur çok ama bunu genelde koreliler çok kullanıyoD ama herşeye rağmen çok güzel diziydi çevirenin ellerine sağlık


arwenff isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 01.10.10, 18:00   Çeviri yapmak isteyen #3
leeshin
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 39
nerede izlediğini söyler misin ben bulamıyorum malesef )


leeshin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 01.10.10, 22:23   Çeviri yapmak isteyen #4
saadetko
saadetko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 3.279
Alıntı:
leeshin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
nerede izlediğini söyler misin ben bulamıyorum malesef )


http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=70 burdan indirebilirsin


saadetko isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 02.10.10, 10:23   Çeviri yapmak isteyen #5
perplexed
İZLEME LİSTEM
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 57
Alıntı:
arwenff Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen öyle ne güzel anlatmışsınD söyleyebileceğim herşeyi sölemişsin bende son bölümde bi yandan robot diye düşünüp bi yandan onun gerçekten sevdiğini bilerek çok sevdiğim bir dizi buda special bölümünü çok geç izledim ama umduğum gibi olmamıştı ha döndü ha kavuşşcaklar derken bi anda yine ayrıldılar oldukça üzücüydü oda japonların ölümle ve mutsuz sonla bitirme huyları yoktur çok ama bunu genelde koreliler çok kullanıyoD ama herşeye rağmen çok güzel diziydi çevirenin ellerine sağlık
benim gibi düşünen biri olmasına çok sevindim teşekkürler


perplexed isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 26.02.11, 22:06   Çeviri yapmak isteyen #6
custom
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 1
Special bölümün türkçesi var mi acaba


custom isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.03.11, 19:15   Çeviri yapmak isteyen #7
sfk22
sfk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 3.746
ayy sevimli robotum benim.çok şeker bir diziydi.başroldeki üç insanda süperdi.
mizushimayı zaten seviyordum.bu karizmatik,sırık bir o kadarda kavruk robotu da görünce çok sevdim.gamzeli kızımızda çok sevimli ve güzeldi.

dizinin konusu saçmaydı kabul ediyorum ama japon dizilerinin genelinde var bu basit konular zaten.
ama bu zevkle izlememe engel olmadı.izlerken robot olduğunu unutuyordum zaten.bunlar evlensin çocukları falan olsun dediğim bile oldu


küçük not:final beni benden aldı.çok sinir oldum.hatta çok üzüldüm


sfk22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.03.11, 19:19   Çeviri yapmak isteyen #8
julsangels
julsangels - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: KoreanistaN
Mesajlar: 2.669
julsangels isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Arkadaşlar bu dizinin Özel bölümü de var ve tr altyazıları da...İzledim ve cidden çok harikaydı özel bölümü. Sitede mp4 olarak en kısa zamanda paylaşıcam...


julsangels isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 20.03.11, 19:32   Çeviri yapmak isteyen #9
sfk22
sfk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Mesajlar: 3.746
sitede şuanda var mı türkçesi special bölümün.zettai nin sayfasına baktım.gelmiş diyenler falan var ama ben bulamadım bir türlü??


sfk22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Alt 23.03.11, 16:59   Çeviri yapmak isteyen #10
julsangels
julsangels - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İZLEME LİSTEM
Nereden: KoreanistaN
Mesajlar: 2.669
julsangels isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Alıntı:
sfk22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sitede şuanda var mı türkçesi special bölümün.zettai nin sayfasına baktım.gelmiş diyenler falan var ama ben bulamadım bir türlü??
Özel bölümü bir iki saate kadar siteye ekleyeceğim


julsangels isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Cevapla

Etiketler
absolute, absolute boyfriend izle, boyfriend, kareshi, zettai
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Zettai Kareshi /// OST /// Dizi Müzikleri senshi Japon Dizi Müzikleri [OST] 9 21.11.13 20:16
Zettai Heiwa Daisakusen kayra Manga Tanıtımları 5 18.08.12 09:28


Seçenekler

sitenin devamlılığı için maddi destek gerekmektedir..
HIZLI ERİŞİM

Tüm Zamanlar GMT +0 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:26.


Powered by vBulletin Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Kuruluş Tarihi: 21.08.09 / dance